ثبت رکوردی سیاه در کارنامه مورینیو با باخت سنگین رم- اخبار فوتبال جهان
ثبت رکوردی سیاه در کارنامه مورینیو با باخت سنگین رم- اخبار فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، دلخوشی هواداران تیم فوتبال رم از برد هفت گله دو هفته پیش مقابل امپولی که آنها را به بازگشت به جمع مدعیان بالانشین جدول امیدوار کرده بود، بیش از پیش رنگ باخت. رمی‌ها که پس از آن پیروزی شیرین، در لیگ اروپا یک پیروزی ناپلئونی کسب کردند و یکشنبه هفته […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، دلخوشی هواداران تیم فوتبال رم از برد هفت گله دو هفته پیش مقابل امپولی که آنها را به بازگشت به جمع مدعیان بالانشین جدول امیدوار کرده بود، بیش از پیش رنگ باخت. رمی‌ها که پس از آن پیروزی شیرین، در لیگ اروپا یک پیروزی ناپلئونی کسب کردند و یکشنبه هفته جاری هم در تورین به تورینو امتیاز دادند، شب گذشته (پنجشنبه) در آخرین بازی هفته ششم سری A مقابل جنوا، یکی از سه تیمی که این فصل به لیگ دسته اول ایتالیا صعود کرده‌اند، باختند آنهم با نتیجه‌ای سنگین.

باخت ۴ بر یک جالوروسی در خانه حریف، نه تنها صدای هوادارانی که برای حمایت از این تیم به جنوا سفر کرده بودند را درآورد تا شعارهایی علیه تیم سر دهند، بلکه رکوردی سیاه را در کارنامه سرمربی تیم، ژوزه مورینیو به ثبت رساند. این پنجمین بازی بدون برد و سومین شکست رم در شش بازی اولش در این فصل سری A بود. آقای خاص تا پیش از این با هیچ یک از تیم‌های تحت هدایتش چنین شروع ناامیدکننده‌ای را تجربه نکرده بود.

تا پیش از این بدترین شروع او با چلسی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس بود که در شش هفته ابتدایی هفت امتیاز گرفت. مردان او در رم اما اکنون از همین تعداد بازی تنها پنج امتیاز دارند و در رده شانزدهم جدول قرار گرفته‌‌اند. آمار مورینیو بدتر از این هم می‌شود زمانی که بازی‌های فصل گذشته را هم در نظر بگیریم، چرا که در آن صورت تیم او در ۱۵ بازی اخیرش در سری A (با احتساب بازی‌های ۹ هفته آخر فصل قبل) فقط دو پیروزی کسب کرده است.

 

شاید تنها نکته مثبت این بازی برای مورینیو این بود که او برخلاف همیشه که بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت پایان به رختکن می‌رود و شاگردانش را پس از برد یا باخت، به حال خودشان رها می‌کند، این بار این کار را انجام نداد و متوجه شد که در این مقطع بحرانی نیاز است که کنار بازیکنانش بماند و آنها را با هواداران خشمگینی که به جنوا سفر کرده بودند، تنها نگذارد. او همچنین برای دلجویی از هواداران ناراضی به سمت آنها رفت و به حرف‌‌های‌شان گوش داد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم