سپاهان اصفهان هستیم نه ایران/ وقت پشت تلویزیون نشستن نیست – زیرنویس | اخبار ایران و جهان
سپاهان اصفهان هستیم نه ایران/ وقت پشت تلویزیون نشستن نیست – زیرنویس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان بازیکن تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حضور تماشاگران در دیدار سپاهان با الاتحاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان صحبت کرد. وی در این زمینه گفت: صحبتم برای روز دوشنبه و بازی با الاتحاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان بازیکن تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حضور تماشاگران در دیدار سپاهان با الاتحاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان صحبت کرد.

وی در این زمینه گفت: صحبتم برای روز دوشنبه و بازی با الاتحاد عربستان است. هواداران عزیز سپاهان، الان وقت این نیست که از پشت تلویزیون حمایت کنید. همه به استادیوم بیایید و استادیوم را پر کنید که از وقتی که ما برای گرم کردن به زمین می‌آییم، انرژی خوب به بچه‌ها بدهید و بازی خوبی داشته باشیم.

بازیکن ملی پوش سپاهان ادامه داد: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان طوری حمایت کنید که ما کِیف کنیم.

رضاییان با بیان اینکه صحبت دوم من درباره هوادارانی است که در استادیوم از لیزر استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها هواداران سپاهان نیستند و دوست ندارم که روزی بخواهیم در استادیوم اصفهان بدون هوادار بازی آسیایی کنیم. لطفاً خودتان با اشخاصی که کار غیرقانونی می‌کنند برخورد کنید و محترمانه آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت‌های طعنه آمیز رضائیان در آستانه بازی با الاتحاد نشان می‌دهد او و هم تیمی‌هایش همچنان نسبت به رفتار مسئولان فوتبال کشور درباره حواشی به وجود آمده برای این تیم ناراحت هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر