عالمیان: به جو شلوغ سالن باختم!/ هدایی: حریفم نفر چهارم جهان بود- اخبار رشته های ورزشی
عالمیان: به جو شلوغ سالن باختم!/ هدایی: حریفم نفر چهارم جهان بود- اخبار رشته های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، نوشاد عالمیان پس از حذف از بازی های آسیایی اظهار داشت: حریفم بازیکن خوبی بود اما من خیلی راحت داشتم با او بازی می کردم. سه دست اول را با اختلاف کم به او باختم اما برگشتم و بازی را ادامه دادم. استرسی نداشتم و می‌شد […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، نوشاد عالمیان پس از حذف از بازی های آسیایی اظهار داشت: حریفم بازیکن خوبی بود اما من خیلی راحت داشتم با او بازی می کردم. سه دست اول را با اختلاف کم به او باختم اما برگشتم و بازی را ادامه دادم. استرسی نداشتم و می‌شد نتیجه بهتری گرفت.

عالمیان در پاسخ به این سوال که «در پایان بازی به چه چیزی اعتراض می کرد؟» تصریح کرد: می‌گفتم که دست آخر را به صدای شلوغ و هیجانی سالن باختم. کنار میز ما نماینده هنگ کنگ داشت با کره جنوبی بازی می‌کرد و همه او را تشویق می‌کردند. در هر صورت من تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در مسابقات انفرادی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی گفت: حریفی که امروز با او بازی کردم نفر چهارم جهان بود، البته من انگیزه زیادی برای بازی کردن داشتم اما با بدشانسی، بازی‌ام با بازی نوشاد همزمان شد و آقای لطف‌الله نسبی مجبور شدند نوشاد را هدایت کنند. حرف دیگری نیست.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم