ممکن است به نظر برسد که آنها یک عطر مخفی یا استعداد پنهانی دارند که ما از آن بی‌خبریم، اما در واقعیت، آنها سیاست های زنانه برای جذب مردان دارند. ما در این نوشتار ۱۰ مورد از این سیاست‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم به کمک این سیاست‌های موثر، قطعا ورق به نفع شما […]

 ممکن است به نظر برسد که آنها یک عطر مخفی یا استعداد پنهانی دارند که ما از آن بی‌خبریم، اما در واقعیت، آنها سیاست های زنانه برای جذب مردان دارند.

ما در این نوشتار ۱۰ مورد از این سیاست‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم

به کمک این سیاست‌های موثر، قطعا ورق به نفع شما برمی‌گردد.

این شما و این هم سیاست‌هایی که به کمک‌شان می‌توانید تغییر زیادی ایجاد کنید:

آدم جالبی باشید

سیاست های زنانه و مردانی که به راحتی جذب می‌شوند

خانم‌ها، اگر از تعقیب مردان خسته شده‌اید و می‌خواهید ورق را برگردانید، با جالب بودن شروع کنید. هرچند، به نظر می‌رسد که گفتنش آسان‌تر از انجام دادن آن است، نه؟ با این حال، واقعیت این است که خیلی هم کار پیچیده و دشواری نیست فقط کافی است که خودتان باشید، شگفت‌انگیز است که وقتی جلوی شخصیت واقعی خودتان را نمی‌گیرید چقدر جذاب‌تر می‌شوید. همین!

همچنین حواستان را جمع کنید و به آنچه در جهان اتفاق می‌افتد علاقه نشان دهید تا موضوعات جالبی برای گفتگو با دیگران داشته باشید. نحوه نقل داستان را هم بیاموزید (برای این کار، باید تماشا کنید که چگونه افراد مشهور صحبت می‌کنند).

وقتی مردها رفتار نرمال شما را می‌بینند، می‌خواهند بیشتر در موردتان بدانند … شما فقط توجه آنها را جلب نمی‌کنید، بلکه کنجکاوی آنها را نیز جلب خواهید کرد!

مراقبت از خود را تمرین کنید (به فکر خودتان باشید!)

وقتی صحبت از جذب پسرها و مردان به میان می‌آید، مراقبت از خود بهترین ترفندتان خواهد بود. مثلا:

  • غذاهای سالم بخورید، آب فراوان بنوشید و خوب بخوابید
  • به طور منظم ورزش کنید
  • یک رژیم بهداشتی خوب را دنبال کنید
  • مراقب سلامت روان تان باشید

وقتی به فکر خودتان و مراقبت از خودتان هستید، طوری می‌درخشید که هیچ چیزی نمی‌تواند با آن برابری کند! و این، برای مردان غیر قابل مقاومت است. علاوه بر ظاهر و احساس خوبی که در درون خود دارید، اعتماد به نفس و احترام درونی را نیز متصاعد خواهید کرد که توجه هر مردی را به خود جلب می‌کند!

اعتماد به نفس داشته باشید

وقتی صحبت از سیاست های زنانه برای جذب مردان به میان می‌آید، اعتماد به نفس، یکی از موارد تضمین شده است؛ و بیایید صادق باشیم، زنان با اعتماد به نفس اصلا دنبال مردان راه نمی‌افتند، بلکه بازی را تغییر می‌دهند و این مردان هستند که برای جلب توجه آنها هر کاری می‌کنند!

با این حال واقعیت این است که اعتماد به نفس به طور طبیعی به همه ما آدم‌ها نمی‌رسد، بنابراین بهتر است تا زمانی که واقعا اعتماد به نفس داشته باشید آن را به کمک راهکارهای زیر جعل کنید:

  • هنگام صحبت با آدم‌ها تماس چشمی برقرار کنید
  • صاف بایستید/بنشینید و از خمیدگی یا قوز کردن شانه‌ها خودداری کنید
  • نظر خود را بگویید و از زمزمه کردن یا بی قراری خودداری کنید

در نهایت، مردان اعتماد به نفس را بسیار جذاب می‌یابند. آن‌ها زنی را می‌خواهند که ارزش خود را بداند و از صحبت کردن هراسی نداشته باشد.

به دنبال علایق‌تان باشید

این نکته شما را چنان مشغول خواهد کرد که اصلا وقت تعقیب مردان را نخواهید داشت، و در عین حال از شما فردی جالب و جذاب می‌سازد! و خبر خوب در مورد رسیدن به علایقتان: پیشرفت و پیشرفت!

خواه پیاده‌روی و مسافرت باشد و خواه امتحان کردن غذای جدید یا یادگیری یک ساز فرقی نمی‌کند، به هر حال وقتی دنبال چیزی بروید که قلبتان را شاد می‌کند، فوراً حس خوبی در مورد خودتان پیدا می‌کنید.

در برقراری ارتباطات راحت و آرام باشید

بدیهی است که بسیاری از ما وقتی به یک پسر علاقه داریم چقدر راحت می‌توانیم آشفته شویم، اما سعی می‌کنیم آن را پنهان کنیم. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید مردان شما را تعقیب کنند و نه برعکس، باید در برقراری ارتباط مستقیم ماهر باشید.

از ارسال بیش از حد پست و پیام و گفتن کل داستان زندگی خود به مردان خودداری کنید و در عوض، به اصل مطلب بچسبید. اگر می‌خواهید بگویید «خوبم، متشکرم»، آن را بدون توضیح کامل درباره دلیل خوب بودنتان بگویید.

وقتی با کلمات خود رک و کوتاه صحبت می‌کنید، باعث می‌شود مردان نسبت به شما کنجکاوتر شوند. به یاد داشته باشید – مردان از تعقیب و گریز لذت می‌برند، حتی برخی معتقدند که علاقه به “شکار” در DNA آنهاست. بنابراین با دادن اطلاعات کمتر به آنها، مجبورشان می‌کنید تا شما را بشناسند!

لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید

هرچند توصیه کردیم که مستقیم صحبت کنید، اما قرار هم نیست که بی ادب یا کاملاً بی علاقه به نظر برسید.

به همین دلیل است که نشان دادن آن مرواریدهای سفید و حفظ تماس چشمی به شما کمک می‌کند تا آنها را جذب و از تعقیب شان اجتناب کنید! تماس چشمی همچنین نشان دهنده قابل اعتماد بودن است. نکته حائز اهمیت اینکه ارتباط غیرکلامی تا مدتها پس از پایان مکالمه در ذهن مرد باقی می‌ماند.

و لبخند زدن؟ خوب، همه ما وقتی لبخند که می‌زنیم زیباتر به نظر می‌رسیم، و حال و هوای مثبت و دوستانه به آدم‌ها می‌دهیم. لبخند یک سیگنال به مردان می‌فرستد به این معنا که نه تنها شما آنها را تعقیب نمی‌کنید، بلکه مورد تعقیب هم هستید.

کمی رمز و راز را حفظ کنید

به یاد دارید که چگونه هنگام برقراری ارتباط به ارسال پیام و گفتگوی بیش از حد اشاره کردم؟ خوب، این به این دلیل است که مردان برای ماندن به یک راز نیاز دارند. اگر حتی قبل از اینکه او فرصتی برای گفتن نام خود داشته باشد، تمام خواسته‌ها،‌ ترس‌ها و اهداف زندگی تان را به او بگویید، علاقه او را تحریک نخواهید کرد!

حالا، چگونه می‌توانیم مرموز‌تر باشیم؟

  • فقط جزئیات ضروری را ارائه دهید
  • بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید
  • غیر قابل پیش بینی باشید

یکی دیگر از مواردی که به نظر من شخصا مفید است استفاده از این جمله است:

«سوال خوبی است، اما این داستان را بگذاریم برای یک روز دیگر!»

خواهید دید که وقتی از این جمله برای مردی استفاده می‌کنید، او فوراً کنجکاو می‌شود تا داستان را بشنود. اما شما او را وادار می‌کنید که منتظر بماند، از این رو جذب و تعقیب او برای کسب اطلاعات بیشتر آغاز می‌شود! این مورد یکی از جذاب ترین سیاست های زنانه برای جذب مردان است.

کمی حس شوخ طبعی داشته باشید

اگر می‌خواهید مردان شما را تعقیب کنند و شما را جذاب ببینند، حس شوخ طبعی خود را توسعه دهید… یک نقطه شروع خوب برای شوخ طبعی این است که یاد بگیرید به خودتان بخندید. به محض اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، دیگر هرگز مورد شوخی و دست انداختن قرار نخواهید گرفت. درعوض، اعتماد به نفس خواهید داشت! و همانطور که قبلاً گفتیم، این برای مردان فوق العاده جذاب است!

به زندگی عادی خود ادامه دهید

این نکته ممکن است کمی غیر سازنده به نظر برسد… اگر مشغول انجام کارهای خودتان باشید، چگونه مردان را جذب خواهید کرد؟ خوب، این کار دقیقاً باعث می‌شود که جذاب به نظر برسید! بگذارید توضیح بدهیم…

وقتی برای خودتان زندگی دارید و در خانه منتظر تماس مردی نیستید، انرژی یک فرد با اعتماد به نفس و مستقل را از خود منتشر می‌کنید؛ و مردان همین را دوست دارند.

وقتی صحبت‌های شما را در مورد سفر آینده تان بشنوند، یا اینکه خبردار شوند که آخر هفته را در جشن گالری هنری جدید یکی از دوستانتان گذرانده‌اید، متوجه می‌شوند که شما مشغول زندگی هستید.

خوب، این رفتار، نشان می‌دهد که شما ناامید یا تنها نیستید و مردان وقتی می‌شنوند که چقدر سرتان شلوغ است، تقریباً سیگنالی می‌گیرند مبنی بر اینکه برای جلب توجه شما بیشتر تلاش کنند

نگرش مثبت خود را حفظ کنید

و در نهایت، اگر بتوانید نگرش مثبت، بی دغدغه و شادی داشته باشید، دیگر هرگز مجبور نخواهید شد به تعقیب مردان متوسل شوید! در واقع میان اعتماد به نفس، جذابیت ظاهری و تمام صفاتی که مردان در زنان دوست دارند، مثبت بودن یک مورد ضروری است. معمولاً مردان مجذوب زنانی نمی‌شوند که هر روز شکوه و شکایت می‌کنند یا بدخلق و بدبین هستند. صرف نظر از جنسیت شما این کار اصلا جذاب نیست.

از سوی دیگر…

زنی که با تلاش در زندگی خود پیش می‌رود و نگرش «می‌توانم» دارد، توجه اکثر مردان را به خود جلب می‌کند – عمدتاً به این دلیل که ما به عنوان انسان به سمت انرژی گرم و مثبت کشیده می‌شویم!

کلام پایانی

این هم از سیاست های زنانه برای جذب مردان! حالا دیگر می‌توانید برای جذب مردان به جای تعقیب آن‌ها کلی کار مفیدتر انجام بدهید و لذت ببرید. به یاد داشته باشید، قرار نیست تمام موارد این فهرست را تمام و کمال انجام بدید، بنابراین فقط مواردی را انتخاب کنید که مناسب شما هستند و پیش بروید. امیدواریم که یک مرد عالی شاهد درخشش شخصیت شما باشد و همه چیز بر وفق مرادتان پیش برود.

خبرفوری

+