به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هانیه رستمیان عضو تیم ملی تپانچه پس از کسب مدال برنز این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که موفق شدیم در رشته میکس مدال برنز بازی‌های آسیایی را کسب کنیم. فینال پر فشاری را داشتیم، ولی موفق […]

- مدال امروز را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم / امیدواریم خوشحالشان کرده باشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هانیه رستمیان عضو تیم ملی تپانچه پس از کسب مدال برنز این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خیلی خوشحالم و خدا را شاکرم که موفق شدیم در رشته میکس مدال برنز بازی‌های آسیایی را کسب کنیم. فینال پر فشاری را داشتیم، ولی موفق شدیم به هدفمان دست پیدا کنیم و این مدال را کسب کنیم این مدال را به مردم تقدیم می‌کنم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو نیز بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.
وی افزود: عملکرد ام در این مسابقات خوب بود در ۲۵ متر ششم شدم هر چند انتظار خودم مدال بود. اما در میکس جبران کردیم و این مدال را کسب کردیم. باز هم خدا را شاکرم و تمام تلاشم را برای مسابقات آینده به کار می‌گیرم.

جوهری خو: اول از همه با همسرم تماس می‌گیرم

امیر جوهری خو عضو تیم‌ملی تپانچه کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شاکرم. بسیار از این اتفاق خوشحال هستم. در مسابقه قبلی با یک نمره اختلاف نشد به فینال صعود کنم، ولی اینجا قسمت شد مدال برنز را کسب کنم. به اولین کسی که زنگ بزنم همسرم خواهد بود. چون می‌خواهم شادی‌ام را با او تقسیم کنم خوشحالم که موفق شدیم در این دوره از بازی‌ها این مدال را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا