به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، یکی از ایرادهایی که بسیاری از اهالی فضای مجازی و رسانه به ژوزه مورینیو وارد دانسته‌اند، شانه خالی کردن او از قبول مسئولیت پس از شکست‌ تیم‌های تحت هدایتش است. مورینیو همان‌طور که در شرایط عادی خودش را سپر بلای بازیکنانش می‌کند تا آنها را از کانون توجه رسانه‌ها دور […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، یکی از ایرادهایی که بسیاری از اهالی فضای مجازی و رسانه به ژوزه مورینیو وارد دانسته‌اند، شانه خالی کردن او از قبول مسئولیت پس از شکست‌ تیم‌های تحت هدایتش است.

مورینیو همان‌طور که در شرایط عادی خودش را سپر بلای بازیکنانش می‌کند تا آنها را از کانون توجه رسانه‌ها دور نگه دارد، زیر فشار ناشی از ناکامی‌ها نیز ابایی از انتقاد از بازیکنانش ندارد.

ماریو بالوتلی یکی از آن بازیکنانی است که این بعد شخصیتی مورینیو را کاملاً درک کرده است. او که در اینتر زیر نظر آقای خاص کار کرده است، در یک برنامه تلویزیونی در شبکه تی‌وی‌پلی به باخت سنگین اخیر تیم فوتبال رم مقابل جنوا در هفته ششم سری A و اظهارات مورینیو پس از آن بازی اشاره داشت و گفت: این را بدون غرض‌ورزی می‌گویم؛ گاهی اوقات لازم است که مورینیو مثل یک مرد مسئولیت ناکامی‌ها را برعهده بگیرد.

سوپرماریو که یکی دو روز قبل از آقای خاص تمجید کرده بود، در ادامه انتقادش از آقای خاص گفت: درستش این است که شما همان‌طور که از شنیدن تعریف و تمجید لذت می‌برید، به وقت شکست هم مسئولیت پذیر باشید.

مورینیو که تیمش در این فصل ناامید کننده کار خود را آغاز کرده، در ۶ هفته سپری شده از فصل جدید سری A تنها یک پیروزی کسب کرده و به همین دلیل مردانش در رده شانزدهم جدول قرار دارند.  با این وجود طبق اعلام سایت کالچومرکاتو، جایگاه آقای خاص روی نیمکت این تیم در خطر نیست و مدیریت باشگاه به برکناری او فکر نمی‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر: تسـنیم