به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، ایمان رمضان‌پور بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل حریف هندی و حذف  از دور رقابت‌ها اظهار داشت: واقعا نشد. توجیهی برای باخت مقابل بوکسور هندی ندارم. آن  چیزی را که می‌خواستم و دنبال آن بودم، نشد و به وقوع نپیوست. وی در پاسخ […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، ایمان رمضان‌پور بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل حریف هندی و حذف  از دور رقابت‌ها اظهار داشت: واقعا نشد. توجیهی برای باخت مقابل بوکسور هندی ندارم. آن  چیزی را که می‌خواستم و دنبال آن بودم، نشد و به وقوع نپیوست.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید حریف هندی باتجربه‌تر از شما بود و مبارزه را اداره کرد، گفت: به هر حال رقبا در طول سال در تورنمنت‌های بسیاری شرکت می‌کنند، با همه حریفان روبرو می شوند و همه را می شناسند اما متاسفانه ما در تورنمنت‌های کمی شرکت می‌کنیم. به عنوان مثال پیش از بازی‌های آسیایی فقط یک اردوی مشترک داشتیم. قرار بود به بوسنی هم برویم که لغو شد. با این وجود نمی‌توانم باخت و ناکامی‌ام را توجیه کنم. اشتباه از خودم بود و امیدوارم بتوانم اشکالاتم را برطرف کرده و جبران کنم.

رمضان‌پور درباره اینکه با توجه به افت بدنی‌اش در راند دوم و سوم آیا مشکل بدنی داشته، گفت: الان هر چه بگویم، توجیه است اما داوری هم در این باخت بی‌تاثیر نبود و می‌توانست عادلانه‌تر قضاوت کند.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم