به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، به مناسبت میلادِ با سعادت پیامبر اکرم ( صلی الله علیه وسلم ) و امام جعفر صادق (علیه السلام ) همزمان با هفته «وحدت» نماهنگی با نام «جان به قربان محمد ( ص)» به عنوان اولین اثر محلی شهر سرود از دلِ « سیستان و بلوچستان » تهیه شده است. […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، به مناسبت میلادِ با سعادت پیامبر اکرم ( صلی الله علیه وسلم ) و امام جعفر صادق (علیه السلام ) همزمان با هفته «وحدت» نماهنگی با نام «جان به قربان محمد ( ص)» به عنوان اولین اثر محلی شهر سرود از دلِ « سیستان و بلوچستان » تهیه شده است.

در حقیقت ارادت خالصانه‌ مردمان بلوچ به ساحت مقدس رسول الله(ص) شهر سرودِ مرکز آوای انقلاب اسلامی را برآن داشت تا از ظرفیت جغرافیایی و توانمندی‌های سرودی «سیستان و بلوچستان» استفاده کند و نماهنگی با رنگ و بوی «بلوچی» در قالب سرود تولید کند.

نماهنگ «جان به قربان محمد (ص)» به همت شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی با اجرا گروهای سرودی: «بی قراران فرج» به سرپرستی محمد میرشکار و «صبح ظهور» به سرپرستی حمید رضا صیادی از سیستان و بلوچستان  به کلام: «عبدالرحمان حواشی» موسیقی: «شروین معینی» به کارگردانی : «وحید امینی» و تهیه کنندگی : «محمد جواد آشتیانی» در روستای «دَرَکْ» چابهارِ سیستان و بلوچستان تولید شده است.

این اثر متفاوت و دل نشین بلوچی مصادف با هفته وحدت در مهر ماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم