به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، منچسترسیتی اولین شکست فصلش را روز گذشته (شنبه) در دیداری خارج از خانه برابر ولورهمپتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک متحمل شد و به این ترتیب روند صد درصدی پیروزی‌هایش در لیگ برتر جزیره به پایان رسید. سیتی تا پیش از این بازی تنها […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، منچسترسیتی اولین شکست فصلش را روز گذشته (شنبه) در دیداری خارج از خانه برابر ولورهمپتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک متحمل شد و به این ترتیب روند صد درصدی پیروزی‌هایش در لیگ برتر جزیره به پایان رسید. سیتی تا پیش از این بازی تنها تیمی بود که امتیاز از دست نداده بود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اما معتقد است که شکست در این بازی حق شاگردانش بوده است. او گفت: به ولورهمپتون تبریک می‌گویم. آنها لیاقتش را داشتند. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم خودمان را با تغییر فاز‌ مداوم در بازی حریف وفق دهیم در حالی که آنها به خوبی از این تاکتیک استفاده کردند.

سرمربی اسپانیایی سیتی ادامه داد: ما تا کسب نتیجه دلخواه فاصله‌ زیادی نداشتیم و به خوبی بر بازی سوار بودیم اما مسئله این بود که حریف سریعتر و چابک‌تر از ما بازی کرد و باید بپذیریم که آنها بهتر از ما بودند.

 

این دومین باخت متوالی منچسترسیتی با احتساب باخت اخیر این تیم در جام اتحادیه مقابل نیوکاسل و حذف از گردونه مسابقات بود. البته از نظر گواردیولا این دو باخت را نمی‌توان همردیف دانست. او تأکید کرد: این دو باخت در دو تورنمنت متفاوت رخ داده‌اند. در بازی برابر نیوکاسل ما فرسنگ‌ها بهتر از بازی امروز بودیم. حالا باید چشم با بازی بعدی بدوزیم.

گواردیولا در پایان درباره مصدومان تیمش هم اظهار داشت: برناردو سیلوا به زودی به جمع ما برمی‌گردد، همینطور جان‌استونز. ببینیم تا بازی بعدی در لیگ قهرمانان چند تا از بازیکنان‌مان آماده خواهند بود.

بازی بعدی سیتی چهارشنبه شب در خانه لایپزیگ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم