به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، پوریا شریفی ملی‌پوش قایقرانی بعد از صعود تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان ایران به فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: گروه مقدماتی را پرقدرت شروع کردیم و توانستیم استراتژی که با مربیان و کادر فنی تمرین کرده بودیم را اجرایی کنیم. البته تمام توان‌مان را نگذاشتیم؛ […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، پوریا شریفی ملی‌پوش قایقرانی بعد از صعود تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان ایران به فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: گروه مقدماتی را پرقدرت شروع کردیم و توانستیم استراتژی که با مربیان و کادر فنی تمرین کرده بودیم را اجرایی کنیم. البته تمام توان‌مان را نگذاشتیم؛ چون فردا علی آقامیرزایی در تک نفره هزار متر، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل نیز در دو نفره ۵۰۰ متر رقابت دارند. باید بدن‌شان را در ریکاوری نگه‌ دارند تا بتوانند یک مدال خوش‌رنگ بگیرند و روی سکو بروند. سه‌شنبه فینال چهارنفره ۵۰۰ متر برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنیم.

وی در خصوص سطح برگزاری مسابقات عنوان کرد: چین به عنوان میزبان مسابقات تقریباً در تمام رشته‌ها برای کسب مدال طلا حضور دارد. ژاپن و کره‌جنوبی هم تیم‌های خوبی هستند و فاصله رقبا در صدم ثانیه است. امیدوارم روزمان باشد و بتوانیم صدم‌های ثانیه را جبران کنیم و شرمنده مردم نشویم.

شریفی خاطرنشان کرد: در کایاک  انفرادی علی میرزایی را داریم که ورزشکار المپیکی، باتجربه، جنگجو و با غیرت است. او فردا رقابت زیبایی با قایقران چین که جزو ۵ نفر اول جهان و المپیک است، دارد. اما فاصله علی با او‌ کم است و انشاا… فردا طلایی شود. نبی رضایی نیز فردا در تک نفره کانوی هزارمتر رقابت حساسی در پیش دارد ولی نبی همیشه نشان داده مرد روزهای سخت است. امیدواریم هدیه کاظمی و هیوا افضلی در کایاک و کانوی ۵۰۰ متر هم روی سکو بروند و افتخارآفرینی کنند.

همچنین در ادامه رضا رئیسی مربی تیم ملی کایاک پس از صعود تیم کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر اظهار داشت: امروز دومین روز رقابت‌ها را پشت سر گذاشتیم که بچه‌ها مستقیماً به فینال رفتند.دیروز بچه‌های تک و دو نفره ما اول شدند، اما امروز با اختلاف صدم ثانیه دوم شدیم  و خدا را شکر به فینال رفتیم.

وی  در خصوص شانس مدال‌ها در فینال توضیح داد: در یک نفره که جنگ اولی یا دومی داریم.به امید خدا که خوش رنگ‌ترین مدال باشد. همه اینجا آماده آمدند و مسابقات سطح بالایی دارد.میزبانی عالی است اما باید روز، روز قایقرانان باشد تا مدال بگیریم. اینجا پنج کشور خیلی خوب هستیم که همه تایم‌ها یکی هستند. همه در یک ثانیه اختلاف دارند و به امید خدا باید دید چه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم