به گزارش زیرنویس، رسانه‌های محلی سوریه بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار مشکوک در آسمان شهر دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند. جزئیات بیشتری در این ارتباط اعلام نشده است، اما در موارد مشابه صداهای انفجار در ساعات بامداد در دمشق و حومه این شهر بر اثر تجاوزات جنگنده‌های صهیونیستی اعلام می‌شد. منابع رسمی سوریه […]

به گزارش زیرنویس، رسانه‌های محلی سوریه بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار مشکوک در آسمان شهر دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

جزئیات بیشتری در این ارتباط اعلام نشده است، اما در موارد مشابه صداهای انفجار در ساعات بامداد در دمشق و حومه این شهر بر اثر تجاوزات جنگنده‌های صهیونیستی اعلام می‌شد.

منابع رسمی سوریه تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به این اخبار نشان نداده‌اند و آن را رد یا تأیید نکرده‌اند.

در همین ارتباط، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه برای رهگیری و دفع اهداف متخاصم در آسمان دمشق فعال شده است.

رسانه‌های محلی سوریه نیز اعلام کردند که جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی در حال تهاجم به مواضعی در پایتخت سوریه هستند.

آخرین اخبار دریافتی از حادثه انفجار مشکوک در آسمان سوریه حاکیست: برخی منابع محلی سوری از وقوع انفجار مهیب در نواحی همجوار مرزی میان سوریه و لبنان خبر می‌دهند و گزارش‌ها حاکیست هنوز پدافند هوایی ارتش سوریه فعال نشده است و گزارش منابع محلی سوری از شنیده شدن پرواز جنگنده‌های صهیونیستی در امتداد سواحل شرقی دریای مدیترانه در مجاور مرز ساحلی لبنان خبر می‌دهند.

منبع: مهر