توضیح عطایی درباره تعویض پوریا حسین خانزاده با امین اسماعیل‌نژاد
توضیح عطایی درباره تعویض پوریا حسین خانزاده با امین اسماعیل‌نژاد

بهروز عطایی درباره استفاده از پوریا حسین‌خانزاده به عنوان پشت خط زن توضیح داد.

 بهروز عطایی در خصوص تعویض پوریا حسین خانزاده با امین اسماعیل‌نژاد در جریان ست چهار دیدار برابر آلمان اظهار داشت: زمانی که تحت فشار سخت قرار گرفتیم و توپ‌های ما عالی نمی‌رسید نیاز بود که بازیکنان های بال زن ایران یعنی قطرپاسورها کمک کنند که این جریان تغییر کند.

به گزارش زیر نویس ،وی افزود: متاسفانه به دلیل خستگی زیاد امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی که پس از دو ست کاملا مشهود بود، در ست چهارم همانطور که فکر می‌کردم پس از آمارگیری از کادرفنی متوجه شدم که آمار این دو بازیکن بسیار پایین است و اثرگذاری‌ای که از این پست انتظار می‌رود، اتفاق نیافتاده است.

عطایی با اشاره به تعویض خانزاده با اسماعیل‌نژاد تصریح کرد: دست به کاری ریسکی زدیم تا شاید از این مخمصه خارج شویم و پوریا حسین خانزاده را که بازیکنی قدرتی است و آمادگی بدنی بالایی دارد در این پست گذاشتیم که به تیم کمک کند اما این بازیکن هم در واقع فرصت چندانی نیافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین دلیل این تغییر عمل نکردن خوب دو قطرپاسور به دلیل خستگی بود و قطعا این وضعیت در مسابقات بعد ترمیم خواهد شد و کیفیتی که از این دو بازیکن انتظار داریم را به شکل خوب خواهیم دید.

 منبع :ورزش ۳