به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیوا افضلی ملی‌پوش قایقرانی ایران بعد از کسب رتبه دوم مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کانوی یک نفره ۲۰۰ متر بانوان و صعود به مرحله فینال، اظهارکرد: در مرحله مقدماتی متاسفانه نتوانستم صدای استارت را بشنوم و جا ماندم. خدا را شکر توانستم در نیمه‌نهایی جبران کرده و راهی […]

افضلی: در نیمه‌نهایی جبران کردم/ صدای استارت را نشنیدم و جا ماندم +فیلم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیوا افضلی ملی‌پوش قایقرانی ایران بعد از کسب رتبه دوم مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کانوی یک نفره ۲۰۰ متر بانوان و صعود به مرحله فینال، اظهارکرد: در مرحله مقدماتی متاسفانه نتوانستم صدای استارت را بشنوم و جا ماندم. خدا را شکر توانستم در نیمه‌نهایی جبران کرده و راهی فینال شوم. 
وی افزود: قوی‌ترین رقیب‌مان چین بود که در مسابقات جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک و مدال شد. قزاقستان، ازبکستان و ژاپن دیگر رقبای قدر بازی‌ها هستند و امیدواریم بتوانیم بر این رقبا غلبه کنیم.

افضلی که نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند در خصوص تفاوت سطح بازی‌های آسیایی با دیگر تورنمنت‌های قاره آسیا عنوان کرد: رقابت و سطح مسابقات در بازی‌های آسیایی به‌شدت بالاست و با توجه به بالا بودن رکوردها، کار سختی در پیش داریم. 

ملی‌پوش کانوی ایران ادامه داد: فردا فینال رقابت‌های دونفره ۵۰۰ متر برگزار می‌شود و مسابقه سختی است اما در جهانی رکورد خوبی ثبت کردیم و امیدوار به کسب مدال هستیم. سپس فینال تک نفره و دو نفره ۲۰۰ متر را در پیش داریم که رقابت سختی است. افضلی در پاسخ به پیش‌بینی‌اش از رنگ مدال گفت: امیدوارم مدال بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا