به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی صابری  پرتاب‌گر وزنه کشورمان پس از پایان رقابتش و کسب عنوان پنجمی، گفت: این دوره از بازی‌ها نسبت به دوره پیش سطح بالاتری داشت به طوری که  ۲ نفر بالای ۲۰ متر پرتاب کردند. می‌توانستم بهتر پرتاب کنم اما جو بازی‌ها خیلی متفاوت و سنگین  […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مهدی صابری  پرتاب‌گر وزنه کشورمان پس از پایان رقابتش و کسب عنوان پنجمی، گفت: این دوره از بازی‌ها نسبت به دوره پیش سطح بالاتری داشت به طوری که  ۲ نفر بالای ۲۰ متر پرتاب کردند. می‌توانستم بهتر پرتاب کنم اما جو بازی‌ها خیلی متفاوت و سنگین  است.

صابری ادامه داد: خیلی شرمنده مربی و خانواده‌ام شدم. حریف‌هایم خوب بودند اما اگر رکورد خودم را می‌زدم سوم می‌شدم؛ اما نشد و جو مسابقات خیلی سنگین بود.

پرتابگر کشورمان با انتقاد از عدم اعزام به مسابقات بین‌المللی گفت: اگر این امکان وجود داشت که ما را به مسابقات بزرگ می‌فرستادند، فکر می‌کنم امروز با آمادگی بهتری در این مسابقات حاضر می‌شدم. حالا هر چه بود تمام شد و رفت ان‌شاءالله بتوانم برای مسابقات بعدی جبران کنم.

صابری درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: بهمن ماه قرار است مسابقات داخل سالن آسیا در تهران برگزار می‌شود که امیدوارم بتوانم جبران کنم، البته هیچ‌ چیز مدال بازی‌ها نمی‌شود. ان‌شاءلله دوره بعدی بتوانم مدال بگیرم.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم