مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح کرد: امروز ١٠٧٢ قطعه زمین در سطح استان تهران به خانوار دارای ٣ فرزند و بیشتر واگذار می‌شود که این اراضی کاملا رایگان در اختیار خانوار قرار می‌گیرند. حسین جنتی در مراسم واگذاری زمین به خانوار در راستای اجرای قانون جمعیت جوانی اظهار داشت : امروز ١٠٧٢ […]

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مطرح کرد: امروز ١٠٧٢ قطعه زمین در سطح استان تهران به خانوار دارای ٣ فرزند و بیشتر واگذار می‌شود که این اراضی کاملا رایگان در اختیار خانوار قرار می‌گیرند.

حسین جنتی در مراسم واگذاری زمین به خانوار در راستای اجرای قانون جمعیت جوانی اظهار داشت : امروز ١٠٧٢ قطعه زمین در سطح استان تهران به خانوار دارای ٣ فرزند و بیشتر واگذار می‌شود که این اراضی کاملا رایگان در اختیار خانوار قرار می‌گیرند. 

 

وی ادامه داد: قرارداد تمام ٢۵٠٠ خانواده برای تحول اراضی آماده است و از فردا می‌توانند برای تحویل قرارداد به ادارات راه و شهرسازی استان مراجعه کنند

 

امروز مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه نزدیک به ١٠ میلیون متر مربع زمین آماده واگذار است، گفت: این ١٠ میلیون متر مربع زمین در  کمیسیون‌های مختلف بررسی و برنامه‌ریزی و قطعه بندی شده‌اند آماده واگذاری هستند و در نیمه دوم سال واگذاری آنها آغاز می‌شود. 

جنتی تاکید کرد: بسیاری از کشورها به سمت پیری رفتند و دچار مشکلاتی هستند و برای جلوگیری از این مشکل تاکیدات رهبری طرح جوانی جمعیت تبدیل به قانون شد و در قالب این قانون اراضی رایگان به خانوار واجد شرایط واگذار می‌‌شوند.

ایلنا

+