حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره تقابل سپاهان و الاتحاد در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دو تیم پرقدرت برابر هم قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه سپاهان میزبان است، طبیعتاً انتظار می‌رود شاگردان ژوزه مورایس برای برد بازی کنند تا موقعیت این […]

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری زیرنویس، درباره تقابل سپاهان و الاتحاد در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دو تیم پرقدرت برابر هم قرار خواهند گرفت و با توجه به اینکه سپاهان میزبان است، طبیعتاً انتظار می‌رود شاگردان ژوزه مورایس برای برد بازی کنند تا موقعیت این تیم با کسب سه امتیاز بهتر شود. سپاهان در بازی قبلی بازی برده را با تساوی عوض کرد و حالا باید از دست دادن دو امتیاز در عراق را جبران کند.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: در کوران این مسابقات، لیگ برتر ایران تعطیل است و این برای نمایندگان ما خوب نیست، ولی تیم‌های عربی در شرایط مسابقه قرار دارند. الاتحاد بازیکنان خارجی خوب و تأثیرگذاری دارد که می‌توان به دروازه‌بان این تیم اشاره کرد، از طرفی خط هافبک آنها هم فوق‌العاده است و در غیاب بنزما، کانته خطرناک‌ترین بازیکن حریف محسوب می‌شود. سپاهان احتمالاً برنامه تهاجمی‌اش را روی نفوذهای رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور قرار خواهد داد و باید دید الاتحاد چه پلنی در این بازی خواهد داشت. قطعاً آنها تیمی خطرناک هستند و سپاهان باید با تمرکز بالا بازی کند.

چرخابی در مورد شانس صعود سپاهان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: طبیعتاً شاگردان مورایس جزو شانس‌های اصلی صعود هستند، ولی این کار به هیچ عنوان آسان نیست. سپاهان برای صعود از این گروه باید الاتحاد را ببرد و اگر این اتفاق رخ ندهد قطعاً کارش سخت خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه سپاهان راجع به اینکه آیا نمایندگان ایران شانسی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارند، تصریح کرد: ما می‌بینیم که کشورهای عربی از جمله عربستان با تکیه بر پول و امکانات چه تحولی در فوتبال‌شان ایجاد کردند و تیم‌های شرق آسیا هم با تکیه بر نیروی انسانی و برنامه‌ریزی، موقعیت بسیار خوبی دارند. من که معتقدم شانس قهرمانی نمایندگان ایران در آسیا نیم درصد است.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم