به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بامداد امروز دوشنبه به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) شروع‌کننده بازی امروز مقابل تیمی […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بامداد امروز دوشنبه به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) شروع‌کننده بازی امروز مقابل تیمی بودند که روز گذشته در ۳ ست متوالی و به راحتی مغلوب کوبا شده بود. 

بازی بر خلاف انتظار و با ۴ امتیاز متوالی توسط بازیکنان اوکراین آغاز شد؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم ایران نیز چاره‌ای جز استفاده از وقت استراحت فنی نداشت. حریف جنگ‌زده اروپایی فراتر از پیش‌بینی و خیلی شاداب بازی می‌کرد در حالی که شاگردان عطایی بعضا در دریافت سرویس نیز مشکل داشتند. پاسور تیم اوکراین با استفاده به موقع از همه مهاجمان خود، هرگز اجازه نداد اختلاف ۴ امتیازی کمتر شود و ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود اوکراین به پایان رسید. حریف اروپایی در حمله و سرویس، تیم برتر میدان بود.

صابر کاظمی و مبین نصری در ست دوم جای امین اسماعیل‌نژاد و شهروز همایونفرمنش را گرفتند. نکته‌ای که در روند مسابقه دیده می‌شد، بازی راحت اوکراینی‌ها و امتیازگیری سخت بازیکنان ایران بود. عطایی در ادامه، جواد کریمی را به جای طاهر وادی به زمین فرستاد تا شاید با تغییر مغز متفکر تیم، جریان بازی هم عوض شود. سرمربی تیم ملی ایران در وقت استراحت فنی به شاگردانش متذکر شد که با دست دفاع بازی و و حریف را خسته کنند. بازیکنان اوکراین که در سرویس خارق‌العاده بودند، توقع زیادی از بازی مقابل ایران داشتند و مشخص بود برای پیروزی به میدان آمده‌اند به طوری که حتی کم شدن اختلاف امتیاز هم برای آنها قابل قبول نبود؛ در مقابل عزم و توانی برای پیروز شدن در تیم ایران دیده نمی‌شد. اسپک عجیب میثم صالحی از منطقه ۴ به منطقه ۲ زمین ایران (!) حتی صدای گزارشگر بازی را هم آورد. نتیجه ست دوم ۲۵ بر ۲۲ برای اوکراین بود.

کیفیت بازی تیم ایران و اشتباه‌های مکرر بازیکنان، اجازه نمی‌داد چهره یک تیم برنده را به خود بگیرد.  خستگی بازیکنان که کادر فنی در بازی قبلی مقابل آلمان، آن را دلیل شکست عنوان کرده بود، همچنان گربانگیر تیم ملی بود و فاکتور قابل دفاعی در تیم ایران دیده نمی‌شد. روحیه ضعیف و در هم شکسته شاگردان عطایی، پیروزی تیم اوکراین را قطعی کرد و ست سوم نیز با حساب ۲۵ بر ۱۷ به سود این به تیم به پایان رسید.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ به مصاف قطر می‌رود.

انتهای پیام/

منبع خبر: تسنیـم