درگیری دو کارگر ساختمانی به مرگ یکی از آنها که بیمار بود، منجر شد. ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ساعت ۷ عصر شنبه در تماس با بازپرس جنایی گفتند: در درگیری دو کارگر افغان که یکی ۲۳ ساله و دیگری ۲۲ ساله است، کارگر ۲۳ ساله کشته شده و متهم به قتل که در محل حضور […]

- انگیزه عجیب برای قتل همکار؛ مقتول در کارهایم دخالت می‌کرد

درگیری دو کارگر ساختمانی به مرگ یکی از آنها که بیمار بود، منجر شد. ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ساعت ۷ عصر شنبه در تماس با بازپرس جنایی گفتند: در درگیری دو کارگر افغان که یکی ۲۳ ساله و دیگری ۲۲ ساله است، کارگر ۲۳ ساله کشته شده و متهم به قتل که در محل حضور داشته، بازداشت شده است.

به این‌ترتیب بازپرس جنایی و کارآگاهان در محل حادثه که ساختمانی نیمه کاره بود حضور یافت. متهم به قتل در بازجویی اولیه گفت: من نمی‌دانستم مقتول تشنج دارد وگرنه با او درگیر نمی‌شدم. قبل از این هم چندبار به او گفته بودم در قسمتی که من کار می‌کنم نیاید اما گوشش بدهکار نبود و مرتب به جایی که من کار می‌کنم، می آمد و کاری برای خودش پیدا می‌کرد. این دفعه هم سر همین موضوع با او جر و بحث کردم. مشتی به سینه‌اش زدم و او را هل دادم که ناگهان دچار تشنج شد و زمین خورد و این ماجرا باعث مرگش شد. من قصد کشتنش را نداشتم فقط می‌خواستم در کار من دخالت نکند.

در نهایت متهم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات از او کامل شود.

بیشتر بخوانید:

اقدام هولناک ۲ مرد؛ قتل زن جوان به دست اعضای خانواده‌اش

انکار ۲ زن در قتل یک مرد/ دوئل زن مستاجر و همسر سوم مقتول در دادگاه

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین