تغییر در قیافه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ / عکس
تغییر در قیافه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ / عکس

براساس رندرهایی که از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شده است، این گوشی نمایشگر تخت‌تری نسبت به نسل قبلی دارد و حتی شاید کاملاً تخت شده باشد. همین مسئله ابعاد این دستگاه را تغییر داده و آن را به ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر رسانده است که از نظر ضخامت و ارتفاع نسبت به گلکسی […]

براساس رندرهایی که از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر شده است، این گوشی نمایشگر تخت‌تری نسبت به نسل قبلی دارد و حتی شاید کاملاً تخت شده باشد. همین مسئله ابعاد این دستگاه را تغییر داده و آن را به ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر رسانده است که از نظر ضخامت و ارتفاع نسبت به گلکسی S۲۳ اولترا با ابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر، کوچک‌تر به‌حساب می‌آید.

به عبارت دیگر، سامسونگ سعی کرده است که اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا را همان ۶.۸ اینچ نگه دارد و درنتیجه حاشیه‌های آن تغییر کرده است. برهمین‌اساس، عرض این دستگاه کمی بزرگ‌تر شده. البته این تغییرات در حد میلی‌متر است، اما همچنان تغییری محسوب می‌شود که قابل مشاهده است.

تغییر در قیافه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ / عکس

از دیگر تغییرات گلکسی S۲۴ اولترا می‌توان به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا اشاره کرد که اندکی پایین‌تر آمده‌اند. سایر بخش‌های گوشی، ازجمله ماژول دوربین عقب از نظر ظاهری بی‌تغییر به‌نظر می‌رسند. البته در شایعات گفته شده است که شاید سامسونگ به‌جای زوم اپتیکال ۱۰ برابری، این بار زوم ۵ برابری را ارائه کند.

افزون بر رندرهای گلکسی S۲۴ اولترا، رندرهایی از گلکسی S۲۴ و S۲۴ پلاس نیز منتشر شده است. بررسی دقیق رندرهای گلکسی اس ۲۴ پلاس نشان می‌دهد که این گوشی در دوربین قاب عقب از لنزهایی استفاده خواهد کرد که اندکی بزرگ‌تر شده‌اند. به‌علاوه، محل قرارگیری فلش LED هم تغییر کرده و کمی پایین‌تر آمده است.

تغییر در قیافه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ / عکس

با توجه به اینکه رفته‌رفته به عرضه سری گلکسی S۲۴ نزدیک‌تر می‌شویم، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ امسال این خانواده را زودتر معرفی کند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین