تست هوش؛ در عرض ۸ ثانیه ۳ تفاوت در تصویر را پیدا کنید + پاسخ
تست هوش؛ در عرض ۸ ثانیه ۳ تفاوت در تصویر را پیدا کنید + پاسخ

بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می‌گیرند. بینندگان باید تصاویر را به دقت بررسی کنند و فرق‌های آن‌ها را تشخیص دهند. اینگونه بازی‌ها یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز هستند، زیرا مغز و چشم را درگیر می‌کنند و در نتیجه باعث تقویت میزان دقت و تمرکز می‌شوند. […]

بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می‌گیرند. بینندگان باید تصاویر را به دقت بررسی کنند و فرق‌های آن‌ها را تشخیص دهند. اینگونه بازی‌ها یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز هستند، زیرا مغز و چشم را درگیر می‌کنند و در نتیجه باعث تقویت میزان دقت و تمرکز می‌شوند. بنابراین، اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای مهارت‌های ذهنی خود هستید، پازل‌های تشخیص تفاوت را انتخاب کنید.

در ادامه می‌توانید دو تصویر یکسان از یک لازانیای خوشمزه را ببینید. اگرچه تصاویر تقریبا یکسان هستند، اما ۳ تفاوت بین آن‌ها وجود دارد. آیا می‌توانید همه آن‌ها را در ۸ ثانیه پیدا کنید؟

 

تست هوش

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه شروع کنید، ابتدا همه ابزار‌های حواس پرت کننده را از خود دور کنید. بعد تصویر را با دقت مشاهده کنید و تفاوت‌های تصویر را تشخیص دهید. انجام موفقیت‌آمیز آزمون تشخیص تفاوت تصویر لازانیا به شما کمک می‌کند حافظه و ادراک بصری خود را بهبود ببخشید.


بیشتربخوانید


۸ ثانیه شما از حالا شروع می‌شود…

.

.

.

.

.

.

.

.

به کسانی که موفق شده‌اند تبریک می‌گوییم. با این حال اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

جواب
در این بازی از شما خواسته شد تا ۳ تفاوت بین دو تصویر را زیر ۸ ثانیه تشخیص دهید. فرق‌ها به شرح زیر است:

جواب

منبع: خبرنامه

+