به گزارش زیرنویس از شیراز، سیده معصومه دستغیب ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله محمدمهدی دستغیب که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، به اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله دستغیب اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این بزرگداشت معرفی کتاب‌هایی بود که مرحوم دستغیب نوشته‌اند. وی با اشاره به […]

- اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله دستغیب در شیراز

به گزارش زیرنویس از شیراز، سیده معصومه دستغیب ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله محمدمهدی دستغیب که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، به اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله دستغیب اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این بزرگداشت معرفی کتاب‌هایی بود که مرحوم دستغیب نوشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار کتاب از آیت الله سید محمد مهدی دستغیب انتشار یافته است، اضافه کرد: سال گذشته نیز کتابی از خدمات ۳۳ ساله مرحوم دستغیب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) منتشر شد و همچنین در صدد هستیم تا تعداد بسیاری کتاب را از آیت الله دستغیب به انتشار برسانیم.

فرزند مرحوم آیت الله دستغیب، تبیین سبک زندگی آیت الله دستغیب را از دیگر اهداف برگزاری این نشست برشمرد و خاطرنشان کرد: مرحوم دستغیب دیدگاهی عرفانی و زیبایی به زندگی اسلامی داشتند، بنابراین مردم نیازمند این هستند که با سبک زندگی چنین عرفایی آشنا شوند.

وی عنوان کرد: آیت الله سید محمد مهدی دستغیب بسیار مسئولیت پذیر بود و در عین حال یک نگاه عرفانی نیز به خداوند داشت، از این رو بنا شد تا این مراسم را برگزار کنیم تا به عنوان یک الگو برای نسل امروز معرفی شود.

فرزند مرحوم آیت الله دستغیب، اظهار کرد: در سال آینده سه کتاب به انتشار خواهد رسید که بخشی از آن مربوط به زندگی مرحوم دستغیب و بخشی دیگر نیز در خصوص نماز خواهد بود، چراکه آیت الله دستغیب ۳۳ سال در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نماز را اقامه کردند.

منبع: خبـرگزاری حوزه