ارزیابی مربی تیم ملی والیبال از شرایط ملی پوشان در برزیل
ارزیابی مربی تیم ملی والیبال از شرایط ملی پوشان در برزیل

مربی تیم ملی والیبال با بیان این‌که بازیکنان ایران مقابل قطر نمایش بهتری ارائه کردند، گفت: برای دیدارهای آینده تیم ملی برنامه داریم.

مسعود آرمات بعد از پیروزی ایران برابر قطر، اظهار داشت: این پیروزی را به تمام خانواده والیبال و مردم ایران تبریک می‌گویم. بعد از دو بازی دشوار که داشتیم، نمایش بهتری مقابل قطر ارائه دادیم. کادر فنی توانست با برنامه و آنالیزی که بعد از دو باخت قبلی داشت، از نظر فنی و روحی روانی بازیکنان را آماده کند. در مسابقه مقابل قطر پیروز شویم و برای بازی‌های آینده نیز برنامه داریم.

مربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: من می‌بینم که اعضای کادر فنی تلاش زیادی انجام می‌دهند و در بحث آنالیز نیز از وضعیت همه تیم‌ها آگاه هستیم. کادر فنی از هر لحاظ به بازیکنان یادآوری می‌کند که چه کارهایی باید انجام دهند و آنها نیز به خوبی گوش می‌دهند و تمام مسائلی که در آنالیز گفته می‌شود را اجرا می‌کنند. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و برای بازی بعدی نیز برنامه داریم.

به گزارش زیر نویس،تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت.

شاگردان بهروز عطایی ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در چهارمین مسابقه خود به مصاف جمهوری چک می‌روند.

منبع: مـهر