رضا عنایتی سرمربی تیم امید در بازگشت از هانگژو به جای عذرخواهی و پذیرش ناکامی خود به همراه تیم امید ادعا کرد که به همراه تیم امید نتیجه گرفته است. با توجه به صحبت‌های طرح شده از سوی هدایت الله ممبینی به نظر می‌رسد در آینده فدراسیون فوتبال هدایت کادر فنی تیم امید را به […]

- تکلیف کادرفنی این تیم ملی هم مشخص شد

رضا عنایتی سرمربی تیم امید در بازگشت از هانگژو به جای عذرخواهی و پذیرش ناکامی خود به همراه تیم امید ادعا کرد که به همراه تیم امید نتیجه گرفته است.

با توجه به صحبت‌های طرح شده از سوی هدایت الله ممبینی به نظر می‌رسد در آینده فدراسیون فوتبال هدایت کادر فنی تیم امید را به مربی جدیدی محول می‌کند. به این خاطر که انتظار فدراسیون فوتبال از تیم امید نتیجه گیری در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و بازی‌های آسیایی بود که در هر دو تورنمنت تیم ملی امید حذف شد.

هدایت الله ممبینی در مورد عملکرد تیم ملی امید گفت: انتظار ما و جامعه فوتبال این بود که نتیجه گرفته شود. نتیجه هم بخشی از فوتبال است. همه تلاش‌ها در این راه انجام شد. هنگ کنگ تیم مطرحی نبود در ۴-۳ ماه گذشته کادرفنی تیم امید هرچه از ما خواست، به هر شکلی شد انجام دادیم. این توان فدراسیون بود ولی بگر بخواهیم برنامه‌ریزی جدی‌تری داشته باشیم و کارهای مهمتری داشته باشیم، باید زمان بیشتری صرف کنیم. برنامه ریزی بودجه هم می‌خواهد تا بتوانیم در کورس قهرمانی در تمام رده‌ها بمانیم.

منبع: خبـر ورزشی