احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه راه‌سازی کریدور غرب در استان لرستان، اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر فعال است. وی عنوان کرد: این پروژه در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان نیز قرار گرفته است. معاون عمرانی استانداری لرستان، بیان داشت: این پروژه که از مسیر خرم‌آباد – […]

احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه راه‌سازی کریدور غرب در استان لرستان، اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر فعال است.

وی عنوان کرد: این پروژه در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان نیز قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری لرستان، بیان داشت: این پروژه که از مسیر خرم‌آباد – نورآباد به کرمانشاه متصل می‌شود، پیش‌بینی این است که این پروژه در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

دالوند در ادامه با اشاره به چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت نیز تصریح کرد: خیلی امیدوار هستیم که این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به پروژه راه‌سازی چهارخطه الیگودرز – داران، افزود: این پروژه فعال است، البته مشکلات اعتباری دارد، اما پیگیر هستیم که به هر شکل این پروژه‌ها فعال بمانند و با شتاب بیشتری عملیاتی شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ادامه آزادراه خرم‌آباد – اراک، تصریح کرد: حدود ۱۳ کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد.

دالوند، گفت: باقی‌مانده این آزادراه در حوزه جغرافیایی استان مرکزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا جلساتی برگزار و از معاونت عمرانی استانداری مرکزی نیز برای بازدید از این پروژه دعوت کردیم، افزود: ما آمادگی داریم که فعالیت در این ۱۳ کیلومتر را شروع کنیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان، تأکید کرد: بااین‌وجود نیاز بوده که استان مرکزی نیز تعامل بیشتری دراین‌رابطه داشته باشد.

منبع: مـهر