– فرمانده انتظامی مازندران از راه اندازی پلیس ساحلی در استان خبر داد و گفت: امنیت موجود در سواحل مرهون تلاش نیروها و همکاری مردم است.

 

 سردار محمدحسن مفخمی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بهترین امنیت را در استان شاهد هستیم، با اشاره به کاهش تصادفات اظهار داشت: به رغم آنکه میزان ترددها ۶۳ درصد افزایش یافت اما میزان فوتی‌ها کاهش یافته است.

وی با عنوان اینکه شمار مجروحان ۱۵ درصد و شمار متوفیان دو درصد در سال جاری کاهش یافته است، افزود: در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر نیز با رشد روبرو بودیم و سه هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی با اظهار اینکه ۶۰۱ هزار نفر تماس با پلیس ۱۱۰ در سال جاری عملیاتی شده است، گفت: این میزان هفت درصد نسبت به شش ماه سال قبل رشد داشته است و درپی آن هستیم تا رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.

سردار مفخمی با جرایم عمومی اموال را بزرگترین گزارش ثبت شده در ۱۱۰ بیان کرد و گفت: سرقت و نزاع و درگیری نیز از دیگر دغدغه‌های مردم استان به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار و استفاده از ظرفیت نیروهای ستادی برای ایجاد آرامش در سواحل گفت: با تدابیر صورت گرفته، پلیس ساحلی در استان راه اندازی شده است.

وی امنیت محله محور را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: بیش از ۱۱۰ دوربین شهری در استان فعال است و افزایش پایش هوشمند از مهمترین برنامه‌های فراجا است.

سردار مفخمی با اشاره به تجهیز شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر به پایش هوشمند، از همکاری مردم در اجرای طرح‌ها تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تعدد و تنوع و فراوانی توزیع مواد مخدر گفت: برنامه ریزی دشمن این است که جوانان ما را به سمت حاشیه ببرد و خوشبختانه با تلاش صورت گرفته کشفیات خوبی در استان داشتیم.

منبع: مـهر