پور علی گنجی : پرسپولیس به خاطر رونالدو فراموش شد| ما قبل از بازی با النصر باخته بودیم
پور علی گنجی : پرسپولیس به خاطر رونالدو فراموش شد| ما قبل از بازی با النصر باخته بودیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ، مرتضی پور علی‌ گنجی می‌گوید پیش از دیدار تیمش برابر النصر، به خاطر استقبال از رونالدو، پرسپولیس فراموش شده بود.

مرتضی پور علی‌ گنجی درباره شرایط پرسپولیس در هفته‌های اخیر به صحبت پرداخت. او در ابتدای صحبت‌های خود به شکست پرسپولیس برابر النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: این دیدار یک بازی تاریخی بود چون النصر ستاره‌های بزرگی در اختیار داشت. لذت بازی در برابر این ستاره‌ها شامل حال ما شد اما نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نشد و باعث شد هواداران همچون ما ناراحت شوند. این شکست جای تاسف داشت و ما شرمنده شدیم که بازی در شرایطی برگزار شد که هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند.

پرسپولیس مرتضی پور علی‌ گنجی

پرسپولیس

اگر بازی با تماشاگر بود، اندازه سه استادیوم تماشاگر می‌آمد

وی افزود: اگر بازی برابر النصر با تماشاگر برگزار می‌شد، رونالدو برای اولین بار در آسیا تماشاگرانی می‌دید که بسیار پرشور بودند. اگر بازی با تماشاگر بود به اندازه سه استادیوم تماشاگر خود را به ورزشگاه می‌رساند تا این دیدار را از نزدیک ببینند. از من به عنوان بازیکن بگیرید تا هر مربی و شخصی که در کره خاکی زندگی می‌کند همه دوست دارند برای یک بار هم که شده رونالدو را از نزدیک ببینند. ما هم از این  قاعده مستثنی نبودیم. الگوی زندگی ورزشی من رونالدو است اما آنقدر که ندیدم و تجربه نکردیم و دچار فقر تجربه بودیم، انگار نمی‌دانستیم چطور باید استقبال کنیم. از من به عنوان بازیکن بگیرید تا هواداری که به دنبال اتوبوس می‌دویدْ شامل این حرف من می‌شود.

پرسپولیس قبل از بازی با النصر باخته بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: تمام هیجان فوتبالی کشور به سمت رونالدو بود و پرسپولسی که ۴۰ میلیون هوادار دارد و در دنیا از نظر هوادار بی‌نظیر است فراموش شده بود. به خاطر همین احساس می‌کنم ما بازی برابر النصر را قبل از بازی به برخی اتفاقات باخته بودیم. از طرف دیگر شرایط زمین هم واقعا خوب نبود. زمین درست در فوتبال یک شرایط عادی است اما متاسفانه ما الان در اختیار نداریم. این بازی را خیلی‌ها در دنیا تماشا می‌کردند اما شرایط به گونه‌ای شد که باختیم.

یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبالم برابر الدحیل بود

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بعد از شکست برابر النصر تحت فشار بودیم و اعتماد به نفس تیم زیر سوال رفته بود اما با تدارکی که کادر فنی برای بازی برابر الدحیل در نظر گرفته بود، سعی کردیم با قدرت برابر این تیم قطری بازی کنیم تا برنده باشم. به هر حال کیفیت زمین هم به ما کمک کرد که تیم خوبی داشیتم. به نظرم از نظر کار تیمی یکی از بهترین بازی‌های تیمی بود که در دوران فوتبالم تجربه کرده‌ام. بازی ما وقعا لذت بخش بود چون همه وظایف خود را به خوبی انجام دادند. اصالت پرسپولیس را در این بازی نشان دادیم که با جرات به میدان رفتیم و تکنیک و قدرت و کار تیمی را به نماش گذاشتیم.

اگر امکانات کشورهای دیگر را داشتیم، بازیکنان بیشتری در اروپا بودند

پورعلی‌گنجی ادامه داد: اگر امکانات و شرایط کشورهای حوزه خلیج فارس را داشیم قطعا می‌توانستیم بازیکنان زیادی در اروپا داشته باشیم اما متاسفانه این شرایط را در اختیار نداریم. امیداروم با همین اعتماد به نفس و تیم بودن بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

منبع: خبـر ورزشی