ادامه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران
ادامه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

به گزارش زیرنویس به نقل از رسالت، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از دوشنبه در جاده‌های استان آغاز شد تا روز شنبه ۱۵ مهر ادامه دارد. محدودیت آمدوشد وسایل نقلیه در جاده چالوس آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن آباد به کرج و تهران […]

- ادامه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

به گزارش زیرنویس به نقل از رسالت، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از دوشنبه در جاده‌های استان آغاز شد تا روز شنبه ۱۵ مهر ادامه دارد.

محدودیت آمدوشد وسایل نقلیه در جاده چالوس

آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ مهر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت آمدوشد وسایل نقلیه در جاده هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای جمعه و شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت آمدوشد خودروهای سنگین

آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از جاده هراز ممنوع است.

رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ فردا و پس فردا پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت آمد وشد جاده تهران – سوادکوه – قائم شهر

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ مهر از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این محدودیت ترافیکی تردد موتور سیکلت تا ساعت ۷ صبح روز شنبه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در جاده‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی جاده هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

منبع: سلامت نیـوز