شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی اتلتیکو مادرید و شاختار دونتسک پیگیری شد. اتلتیکو مادرید باز هم با درخشش آلوارو موراتا به یک پیروزی مهم رسید. در این بازی فاینورد دو بار از روخی‌بلانکو پیش افتاد اما آلوارو موراتا و آنتوان گریزمن کار را به تساوی کشاندند و در […]

شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی اتلتیکو مادرید و شاختار دونتسک پیگیری شد.

اتلتیکو مادرید باز هم با درخشش آلوارو موراتا به یک پیروزی مهم رسید. در این بازی فاینورد دو بار از روخی‌بلانکو پیش افتاد اما آلوارو موراتا و آنتوان گریزمن کار را به تساوی کشاندند و در آغاز نیمه دوم موراتا بریس کرد و اتلتی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ فاینورد را شکست دهد.

در این بازی علیرضا جهانبخش کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۸ و پس از مصدومیت زیروکی بالاخره فرصت به جهانبخش رسید. جهانبخش در این ۱۲ دقیقه یک تکل موفق، یک دریبل موفق داشت و در دو دوئل به برتری رسید اما نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

اتلتیکو با این پیروزی ۴ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید و فاینورد با ۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

شکست یاران جهانبخش در متروپولیتانو/ شاختار در خانه حریف پیروز شد

در گروه H هم رویال آنتورپ بلژیک در خانه با نتیجه ۳-۲ مقابل شاختار دونتسک شکست خورد. آنتورپ ظرف ۳۰ دقیقه ۲ بار دروازه شاختار را باز کرد اما تیم اوکراینی موفق شد با ۳ گل بازگشت خود را تکمیل کند و به اولین پیروزی خود در این گروه برسد.

شکست یاران جهانبخش در متروپولیتانو/ شاختار در خانه حریف پیروز شد

منبع: خبـر ورزشی