مهدی طارمی هم اکنون مشغول همراهی پورتو در مصاف با بارسا است. او آخرین فصل حضورش را در تیم پورتو سپری می‌کند و در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود. جابجایی او در تعطیلات نیم فصل می‌تواند آورده مالی‌ای هر چند کم برای پرتغالی‌ها داشته باشد. به نظر می‌رسد باشگاه پورتو بعد از پیدا کردن جانشین […]

- توافق پنهانی پورتو و اینتر؛ زمان جدایی مهاجم تیم ملی مشخص شد 

مهدی طارمی هم اکنون مشغول همراهی پورتو در مصاف با بارسا است. او آخرین فصل حضورش را در تیم پورتو سپری می‌کند و در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود. جابجایی او در تعطیلات نیم فصل می‌تواند آورده مالی‌ای هر چند کم برای پرتغالی‌ها داشته باشد. به نظر می‌رسد باشگاه پورتو بعد از پیدا کردن جانشین مهدی طارمی در تلاش است در نیم فصل این بازیکن را به اینتر بفروشد تا این بازیکن بدون سود برای پورتو اردوی این تیم را ترک نکند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که باشگاه پورتو و اینتر در مورد مهدی طارمی توافق پشت پرده داشته اند و این توافق به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

مهدی طارمی در ابتدای فصل هم مورد توجه تیم اینتر بود اما پولی که باشگاه پورتو بابت فروش مهدی طارمی از اینتر طلب کرده بود زیاد بود و این خرید برای اینتر با توجه به اینکه مهدی طارمی بازیکن ۳۱ ساله بشمار می‌رود از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبود.

بدون شک مهدی طارمی در تعطیلات ژانویه با پولی به مراتب کمتر از پولی که ابتدای فصل پورتو درخواست کرده بود، راهی ایتالیا خواهد شد. گفته می‌شود این مبلغ کمتر از ۱۰ میلیون یورو خواهد بود. به این خاطر که قرارداد مهدی طارمی تا پایان فصل جاری است. در ابتدای فصل پورتو بابت فروش مهدی طارمی ۲۵ میلیون یورو می‌خواست.

منبع: خبـر ورزشی