علت وصول نشدن شکایت استقلال از پرسپولیس چیست؟
علت وصول نشدن شکایت استقلال از پرسپولیس چیست؟

با وجود ادعای خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این باشگاه از تیم رقیب به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت نکرده است.

 

خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود، یکی از برنامه‌های این باشگاه شکایت از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد است اما شکایت باشگاه استقلال از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد هنوز ثبت نشده است.

پیش از این استقلال و پرسپولیس به همراه تیم‌های پیکان و تراکتور مشترکا از تیم سپاهان شکایت کرده بودند که این شکایت منجر به کسر ۴ امتیاز از تیم سپاهان و تعدیل قرارداد ۶ بازیکن این تیم شد. تیم سپاهان دردفاع از خود تیم‌های استقلال و پرسپولیس را متهم به عبور از سقف قرارداد کرده است. البته از شکایت این تیم از تیم‌های سرخابی خبر موثقی در دسترس نیست اما باشگاه آلومینیوم اراک به طور رسمی از تیم پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کرده است و قرار است در روزهای آینده رای مربوط به این پرونده هم صادر شود. تیم پرسپولیس متهم است که مازاد بر قرارداد به بازیکنانش پول می‌دهد که این پول از سوی یکی از افراد متمول و دوستدار تیم پرسپولیس پرداخت می‌شود که این موضوع از سوی رضا درویش و خبیری تایید شده است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت این پرونده چه سرنوشتی خواهد داشت؟ عدم شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس شاید به این دلیل است که پرونده تیم پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه آلومینیوم اراک وارد بررسی و رسیدگی شده است و دیگر نیاز به شکایت جدید نیست.

منبع: خبـر ورزشی