به گزارش زیرنویس، سامان احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای نظم‌دهی و شفاف‌سازی امور و همچنین ارتقای اعتماد عمومی شهروندان به مدیریت شهری، اقدام به نصب روزشمار در برخی از پروژه‌های کلان شهری کرده است. وی افزود: بر همین اساس روزشمار پروژه ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان معلم که با […]

به گزارش زیرنویس، سامان احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای نظم‌دهی و شفاف‌سازی امور و همچنین ارتقای اعتماد عمومی شهروندان به مدیریت شهری، اقدام به نصب روزشمار در برخی از پروژه‌های کلان شهری کرده است.

وی افزود: بر همین اساس روزشمار پروژه ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان معلم که با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است، برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است.

احمدزاده با اشاره به نصب روزشمار تقاطع غیر همسطح قراملک برای سال آینده نیز گفت: روزشمار پروژه ترافیکی تقاطع غیر همسطح قراملک نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای سوم خرداد سال ۱۴۰۳ نصب شده است.

وی اضافه کرد: روزشمار پروژه ساختمان بحران شهرداری تبریز نیز به عنوان مرکزی جامع برای پیشبرد امور در مواقع بحرانی و با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان، برای سی‌ویکم خرداد سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز پروژه ساختمان پردیس رسانه رجایی‌شهر را طرحی حمایتی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه معرفی و اعلام کرد: پروژه پردیس رسانه رجایی‌شهر، پروژه‌ای در راستای حمایت از فرهنگ و رسانه شهر است که با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد تومان سی‌ام بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل ۲ سالن ورزشی چاوان و شمس تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: روزشمار تکمیل پروژه سالن ورزشی چاوان و سالن ورزشی شمس، هر کدام با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای سی‌ام بهمن سال جاری تنظیم شده است.

احمدزاده در پایان تأکید کرد: تلاش داریم با تکیه بر توان تخصصی مجموعه‌های فنی و عمرانی شهرداری تبریز پروژه‌های مذکور تا موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد: روزشمار تکمیل دیگر پروژه‌های شهرداری تبریز در سال جاری نیز پس از تعیین تکلیف و تجهیز کارگاه از سوی پیمانکار، تعیین و نصب خواهد شد.

منبع: مـهر