به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دانشکده علوم نظامی در حمص در سوریه خبر دادند که ناشی از حمله پهپادی بوده است. تلویزیون سوریه گزارش داد: در جریان حمله پهپادی گروه‌های تروریستی به مراسم پایان دوره دانش‌آموختگی دانشجویان افسری دانشکده نظامی در حمص، ۶۷ نفر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دانشکده علوم نظامی در حمص در سوریه خبر دادند که ناشی از حمله پهپادی بوده است.

تلویزیون سوریه گزارش داد: در جریان حمله پهپادی گروه‌های تروریستی به مراسم پایان دوره دانش‌آموختگی دانشجویان افسری دانشکده نظامی در حمص، ۶۷ نفر کشته و ۲۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری اعلام کردند که این حمله تروریستی از طریق پهپادهای متعلق به گروه‌های تروریستی صورت گرفته، اما هنوز هیچ گروه تروریستی مسئولیت این حمله وحشیانه را بر عهده نگرفته است.

بر اساس گزارش‌های واصله، آمبولانس‌ها و گروه‌های امدادی در محل وقوع این حمله تروریستی حاضر شده‌اند و در حال انتقال آسیب‌دیدگان این حادثه به مراکز درمانی هستند.

خبرنگار روسیاالیوم گزارش داد: وزیر دفاع سوریه و استاندار حمص در این مراسم پایان دوره دانش آموختگی افسری حضور داشته اند و حمله پس از خروج آنها انجام شده است.

منبع: مـهر