به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امین میرزازاده درباره کسب مدال طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خداراشکر که موفق شدم مدال طلای این مسابقات را هم به دست بیاورم. رسیدن به پیک آمادگی در این مدت کوتاه کار سختی بود که با کمک و برنامه‌ریزی خوب کادر فنی […]

 

- میرزازاده: فقط برای طلای المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ام

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امین میرزازاده درباره کسب مدال طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خداراشکر که موفق شدم مدال طلای این مسابقات را هم به دست بیاورم. رسیدن به پیک آمادگی در این مدت کوتاه کار سختی بود که با کمک و برنامه‌ریزی خوب کادر فنی به دست آمد.

او درباره رقابت نزدیک در دیدار فینال مقابل حریف چینی گفت: کشتی‌گیر چینی کشتی‌گیر خوبی است و امسال هم تا یک قدمی مدال جلو رفت و سهمیه المپیک گرفت. امسال ۲، ۳ بار با یکدیگر کشتی گرفتیم. خداراشکر می‌کنم که با یک برنامه‌ریزی خوب توانستم به طلای این مسابقات برسم.

قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در پایان درباره برنامه‌اش برای آینده خاطرنشان کرد: فقط برای طلای المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ام. تمام تلاشم را می‌کنم که به خوش‌رنگ‌ترین مدال این مسابقات دست پیدا کنم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشم و برای رسیدن به طلای پاریس حرکت کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا