پاکو خمز:  قانونی فوتبال بازی می‌کنیم
پاکو خمز:  قانونی فوتبال بازی می‌کنیم

پاکو خمز ،سرمربی تراکتور گفت: تیمی نیستیم که وقت تلف کنیم، هیچ وقت دوست ندارم تیمم این کار را انجام بدهد و هیچ وقت دنبال این نبودم، ولی در ایران خیلی از تیم‌ها وقتی جلو هستند سعی می‌کنند این کار را انجام بدهند.

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاکو خمز در نشست خبری پس از برد ۴ بر صفر بیرون از خانه مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: فکر نمی‌کردم با این نتیجه برنده شویم. نتیجه گرفتن در این زمین و مقابل این تیم سخت است. فکر نمی‌کنم تیم دیگری بتواند اینجا با نتیجه ۴ بر صفر از زمین خارج شود.

وی افزود: آلومینیوم تیم خوبی است اما بازیکنان ما واقعا خوب کار کردند. شرایط را خیلی خوب درک کردند و در مواقع سخت خوب بازی کنند تا بتوانیم برنده شویم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه هنگام دست دادن با سرمربی حریف کری خوانی کرده، گفت: اتفاقی نیفتاد و چیز مهمی نبود.

خمز در خصوص اینکه ۲ هفته از لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرد و اگر تراکتور در این مسابقات بود چه شرایطی داشت، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتاد. الان در لیگ هستیم و منتظریم جام حذفی هم شروع شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را در این ۲ جام بگیریم ولی درمورد لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتاد.

وی در مورد اینکه آیا تراکتور امسال در لیگ برتر به قهرمانی می‌رسد، گفت: من پیشگو نیستم که از الان بگویم چه اتفاقی در لیگ می‌افتد. الان نتایج خوبی می‌گیریم و تیم خیلی خوب کار می‌کند ولی در این لیگ طولانی نمی‌توانم بگویم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اتفاقات زیادی می‌افتد که الان نمی‌توانم پیش بینی کنم ولی الان بازیکنان خیلی با هم هماهنگ شده‌اند. شاید چون  چند بازیکن جدید داشتیم در یکی دو بازی اول کار خیلی سخت بود و زمان برد تا خودشان را با شرایط و سیستم ما وفق بدهند. الان نتایج خوب است و همه چیز باب میل ماست ولی باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم.

پاکو خمز در مورد اعتراض اعضای آلومینیوم به وقت کشی تراکتوری‌ها، اظهار داشت: تیمی نیستیم که وقت تلف کنیم. هیچ وقت دوست ندارم تیمم این کار را انجام بدهد و هیچ وقت دنبال این نبودم ولی در ایران خیلی از تیم‌ها وقتی جلو هستند سعی می‌کنند این کار را انجام بدهند.

ما این کار را نخواهیم کرد و قانونی فوتبال بازی می‌کنیم. چیزی که در قانون نیست را انجام نمی‌دهیم ولی فکر می‌کنم خطاها و مواردی بود، بازیکن حریف با آرنج زد که خیلی سفت و سخت بود ولی داور اصلا بازیکنان حریف را جریمه نکرد. تیم پزشکی ما به همین خاطر مجبور شد چندبار وارد زمین شود. چون جریمه نکرد خطاها ادامه پیدا کرد و بازیکنان ما طبیعی بود وقتی ضربه محکم می‌خوردند روی زمین می‌افتادند. فکر نمی‌کنم که وقت تلف می‌کردند.

منبع: ایسـنا