دیوید بکام دقیقاً آنچه را که فابیو کاپلو قبل از اخراج موقت او از رئال مادرید در سال ۲۰۰۷ به او گفته بود، فاش کرد. اسطوره انگلیس که اکنون ۴۸ سال دارد، در سال ۲۰۰۳ به رئال مادرید پیوست و چهار سال را در سانتیاگو برنابئو گذراند. با این حال، او در آخرین فصل حضورش […]

- اسطوره مربیگری با یک جمله قلب دیوید بکام را شکست/ دوران بازی اسطوره انگلیسی در رئال این‌گونه پایان یافت!

دیوید بکام دقیقاً آنچه را که فابیو کاپلو قبل از اخراج موقت او از رئال مادرید در سال ۲۰۰۷ به او گفته بود، فاش کرد.

اسطوره انگلیس که اکنون ۴۸ سال دارد، در سال ۲۰۰۳ به رئال مادرید پیوست و چهار سال را در سانتیاگو برنابئو گذراند. با این حال، او در آخرین فصل حضورش در اسپانیا پس از امضای پیش قراردادی با تیم لس‌آنجلس گلکسی از تیم اصلی کنار گذاشته شد. بکام به یاد می‌آورد که به او گفته شد «دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد».

بکام در مورد این اتفاق در مستند جدید خود در نتفلیکس گفت: «در آن لحظه واقعاً به ذهنم نمی‌رسید که به آمریکا مهاجرت کنم. من برای رئال مادرید بازی می‌کردم. بیشتر روی بازگشت به تیم متمرکز بودم و قرار نبود دور شوم. اما دوشنبه صبح کاپلو من را به دفترش فراخواند و گفت: شنیدم که با باشگاه‌های دیگر صحبت می‌کنی. و در پایان گفت: دیگر هرگز برای رئال مادرید بازی نخواهی کرد. من گفتم: ببخشید؟ او گفت که دیگر برای تیم من بازی نخواهی کرد. خیلی خیلی ناراحت شدم.»

بکام اضافه کرد: «مربی آمد و گفت دیوید، تو به آنجا می‌روی. و من را مجبور کرد که به تنهایی تمرین کنم. به یاد می‌آورم که با خانواده‌ام در جایگاه نشسته بودم و بازی‌ها را تماشا می‌کردم و چنین چیزی را قبلا هرگز تجربه نکرده بودم. با وجود اینکه آنها دوره‌ای را پشت سر می‌گذاشتند که در بازی‌ها پیروز نمی‌شدند، من نمی‌توانستم وارد تیم شوم. اما حتی با اینکه من را نمی‌خواستند، من می‌خواستم آنجا باشم.»

علیرغم ادعای اولیه کاپلو مبنی بر اینکه بکام هرگز برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد، او یک ماه بعد دوباره به تیم اصلی بازگشت. ستاره انگلیسی پس از پیروزی ۳-۱ مقابل مایورکا در آخرین روز فصل، به غول اسپانیایی کمک کرد تا قهرمان لالیگا شود. روسای رئال مادرید سعی کردند او را متقاعد کنند تا دو سال دیگر بماند، اما بکام اصرار داشت که در جولای ۲۰۰۷ به لس‌آنجلس گلکسی بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی