به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی پس از پیروزی مقابل تایپه اظهار داشت: بازی خوبی بود. البته حدس می‌زدیم که تایپه را ببریم. چرا که رقیب اصلی ما هند است. اگرچه در این بازی اندکی هم به چالش کشیده شدیم که البته برای ما بد هم نبود. […]

اتراچالی: هیچ چیز جز طلا نمی‌تواند ما را خوشحال کند/حدس می‌زدیم که تایپه را ببریم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی پس از پیروزی مقابل تایپه اظهار داشت: بازی خوبی بود. البته حدس می‌زدیم که تایپه را ببریم. چرا که رقیب اصلی ما هند است. اگرچه در این بازی اندکی هم به چالش کشیده شدیم که البته برای ما بد هم نبود. چرا که پیش از مسابقه فینال نقطه ضعف‌های خود را بشناسیم و موشکافی کنیم. از طرفی ترکیب نهایی و تاکتیک اصلی خود را رو نکردیم تا دستمان برابر هند رو نشود. برای هند یک سورپرایز داشته باشیم.  در کل خوشحالم از اینکه به فینال رسیدیم.  

وی درباره اینکه ظاهرا شکست تیم زنان سبب شده بود تا حریف را دستکم نگیرند، گفت: بله،  این بازی یکجورا‌هایی برای ما انتقامی بود و خوشحالم که شکست تلخ تیم زنان را جبران کردیم.  برای تیم دختران خیلی ناراحتم.  بدشانس بودند و پیش از اعزام یکی دو بازیکن اصلی آن‌ها مصدوم شد و مسابقات را از دست دادند و کار را برایشان سخت کرد. با این وجود ما فینالیست شدیم و جبران شد.  

کاپیتان تیم ملی کبدی درباره بازی فینال گفت: ما مدال نقره را از الان داریم و چیزی برای از دست دادن نداریم. ما به میدان می‌رویم تا از مدال طلا و قهرمانی دوره قبل دفاع کنیم. ۹ ماه تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و مزد این زحمات فقط با طلا جبران می‌شود و هیچ چیز به جز طلا نمی‌تواند ما را خوشحال کند.  

اتراچالی که خود در پرولیگ کبدی هند بازی می‌کند، درباره شرایط تیم هند گفت:  از لحاظ انفرادی و مهره‌ای هند قویتر است و ستاره‌های خوبی دارد، اما از منظر تیمی ما بهتریم. در بازی‌های آسیایی دوره قبل هم همینگونه بود و آن‌ها از منظر فردی بهتر بودند، ولی ما با کار تیمی آن‌ها را بردیم. همیشه به بچه‌ها می‌گویم که مهم نیست که آن‌ها ستاره‌های بهتری دارند، چون کار تیمی ما مهم است. ورزش ما تیمی است و اگر ما تیمی بازی کنیم، قطعا نتیجه می‌گیریم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا