تستوسترون پل پوگبا، هافبک یوونتوس در آنالیز متقابلی که اوایل این هفته انجام شد نیز مثبت اعلام شد. چندین منبع در ایتالیا از جمله اسکای اسپورت تأیید کردند که تستوسترون پوگبا در آنالیز متقابلی که در اوایل این هفته روی نمونه دوم انجام شد نیز مثبت شده است. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در یک کنفرانس […]

- فوری| دوپینگ پل پوگبا تایید شد!

تستوسترون پل پوگبا، هافبک یوونتوس در آنالیز متقابلی که اوایل این هفته انجام شد نیز مثبت اعلام شد.

چندین منبع در ایتالیا از جمله اسکای اسپورت تأیید کردند که تستوسترون پوگبا در آنالیز متقابلی که در اوایل این هفته روی نمونه دوم انجام شد نیز مثبت شده است. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه دربی شنبه تورین مقابل تورینو گفت: «من از تایید خبر نداشتم، متاسفم. ما منتظر اتفاقات بعدی هستیم، اظهار نظر در حال حاضر بی‌فایده است. متاسفم.»

تستوسترون پوگبا پس از بازی خارج از خانه مقابل اودینزه در ۲۰ آگوست که کل بازی را روی نیمکت سپری کرده بود، مثبت شده بود. نتایج تست دوپینگ مثبت او سه هفته پیش اعلام شد. وضعیت پوگبا از آن زمان به حالت تعلیق درآمد و با تیم تمرین نکرد. قرارداد ۷ میلیون یورویی او در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، اما در صورتی که هافبک فرانسوی در دادگاه مجرم شناخته شود، یوونتوس می‌تواند قرارداد را فسخ کند.

منبع: خبـر ورزشی