به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شریعتی (شهیدان جاویدالاثر) خرم‌آباد، اظهار داشت: پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه بعد از گذشت چهار ماه نشان از همدلی و همراهی کسبه و مردم خرم‌آباد، شهردار و اعضای شورای شهر و پرسنل قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای تکمیل هرچه سریع‌تر آن […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شریعتی (شهیدان جاویدالاثر) خرم‌آباد، اظهار داشت: پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه بعد از گذشت چهار ماه نشان از همدلی و همراهی کسبه و مردم خرم‌آباد، شهردار و اعضای شورای شهر و پرسنل قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای تکمیل هرچه سریع‌تر آن دارد.

وی ادامه داد: این پروژه در قرارداد ابتدایی برای ۱۸ ماه پیش‌بینی‌شده بود که با همدلی و عزم جهادی برای تکمیل آن می‌تواند زودتر از تعهد به بهره‌برداری برسد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: تکمیل سریع‌تر و زودتر از تعهد قبلی این پروژه الگویی بارز از حرکت جهادی همدلی و همکاری مسئولین و مردم خواهد بود.

زیویار با اشاره به حضور ۹۹ درصدی پرسنل بومی در روند ساخت این پروژه، بیان داشت: امروز جلسه خوبی در حاشیه بازدید داشتیم که توافقات خوبی به‌ویژه در مورد حمایت مالی از روند سریع اجرای پروژه انجام شد.

منبع: مـهر