به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن ضمن دعوت نمازگزاران و مردم به رعایت تقوا و تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی مخصوصاً شهدای اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اگر مردم از اتفاقات و نا امنی‌های سوریه با خبر بودند […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن ضمن دعوت نمازگزاران و مردم به رعایت تقوا و تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی مخصوصاً شهدای اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اگر مردم از اتفاقات و نا امنی‌های سوریه با خبر بودند به زحمات نیروی انتظامی پی می‌بردند.

وی افزود: اگر ما در کشورمان امنیت و آسایش داریم این امنیت را مدیون فداکاری و رشادت‌های نیروی انتظامی هستیم.

ابطحی با اشاره به نقشه‌های منافقان و دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: ما در اغتشاشات و در ایام کرونا هم منافق دیدیم هم مجاهد. ما دیدیم پزشکان و پرستارانی را که از جان خود برای سلامت مردم گذشتند و هم باسوادان منافقی را دیدیم که به بسیجی زخمی در خیابان به جای کمک لگد زدند.

امام جمعه شهرستان فریدن با اشاره به این موارد خطاب به معلمان تاکید کرد: باید انسان تربیت کنیم؛ وظیفه خانواده، معلمان و حوزه علمیه است که انسان تربیت کنند.

وی با اشاره به مسابقه فوتبال تیم عربستان و اصفهان اظهار داشت: عربستانی‌ها باید از سردار سلیمانی بترسند چون سردار سلیمانی داعشی ها را تارو مار کرد و داغ فتح یمن و شام را به دلشان گذاشت.

منبع: مـهر