به گزارش زیرنویس، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز شنبه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. براین اساس قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته با افزایش معامله می شود. وضعیت بازار طلا، سکه و نقره امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید: قیمت سکه در بازار آزاد امروز در […]

به گزارش زیرنویس، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز شنبه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. براین اساس قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته با افزایش معامله می شود.

وضعیت بازار طلا، سکه و نقره امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید:

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت سکه امامی (طرح جدید) ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی (طرح قدیم) نیز ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی امروز ۱۵ میلیون تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا ۹ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم ۳ میلیون تومان و قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار تومان تعیین قیمت شد.

قیمت طلای دست دوم

در بازار آزاد قیمت طلای دست دوم هر گرم ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره نیز ۳۴ هزار و ۷۲۰ تومان به فروش می رسد.

قیمت سکه و قیمت طلا امروز شنبه ۱۵ مهر ماه















پایگاه خبری زیرنویس قیمت فروش به تومان قیمت خرید به تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۲۷/۵۰۰ میلیون ۲۷/۱۵۰ میلیون
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۴/۸۰۰ میلیون ۲۴/۳۰۰ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون ۱۴/۷۵۰ میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون ۹/۷۵۰ میلیون
سکه یک گرمی ۵/۸۵۰ میلیون ۵/۶۵۰ میلیون
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲/۲۵۳ میلیون *
هر گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون *
اونس طلا ۱/۸۳۲ دلار *
مثقال طلا ۹/۷۶۵ میلیون *
طلای دست دوم ۲/۲۲۳ میلیون *
گرم نقره ۹۹۹ ۳۴/۷۲۰ هزار *

منبع خبر: رکنـا