مارینوس اوزونیدیس پیش از دیدار هفته هفتم گل گهر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: اول از همه به پرسپولیس تبریک می‌گویم. این تیم قهرمان سال گذشته است. برایشان احترام قائلیم چون یکی از بهترین تیم‌های ایران است ولی اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم نباید بترسیم. در طول بازی باید شجاع باشیم. وی افزود: باید بهترین خودمان […]

مارینوس اوزونیدیس پیش از دیدار هفته هفتم گل گهر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: اول از همه به پرسپولیس تبریک می‌گویم. این تیم قهرمان سال گذشته است. برایشان احترام قائلیم چون یکی از بهترین تیم‌های ایران است ولی اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم نباید بترسیم. در طول بازی باید شجاع باشیم.

وی افزود: باید بهترین خودمان را در بازی به نمایش بگذاریم. امیدوارم در آخر بازی نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم تفکرات دفاعی دارد، گفت: اگر بخواهیم اینطور بازی کنیم که شانسی نداریم. به خاطرر همین می‌گویم نباید بترسیم. می‌دانیم بازی سختی است. اگر بخواهیم فقط دفاع کنیم طبیعتا شانسی نخواهیم داشت به خاطر همین گفتم باید در طول مسابقه شجاع باشیم. پرسپولیس هم مثل تیم‌های دیگر نقاط ضعفی دارد. البته نقاط ضعف کمتری دارد. روی این موضوع کار می‌کنیم. شانس خیلی خوبی داریم که سطح خودمان را در این بازی ببینیم.

اوزونیدیس در مورد اینکه آیا ۲ بازیکن خارجی جدید توانستند در این تعطیلات با تیم به هماهنگی برسند، عنوان کرد: طبیعتا صددرصد نیستند ولی با ما خواهند بود. باید فردا شرایط را ببینیم که می‌توانیم به آن‌ها شانس بدهیم یا نه ولی خیلی خوب تمرین می‌کنند. امیدوارم خیلی زود به فرم ایده‌آل خودشان برسند.

وی در مورد اینکه در لیگ‌های معتبری کار کرده و نظرش پیرامون تعطیلات لیگ برتر ایران چیست، اظهار داشت: چیزهای دیگری هم هست ولی امسال سال متفاوتی بوده به خاطر تقویم، تیم المپیک، بزرگسالان و رقابت‌های بین المللی، کار فدراسیون و سازمان لیگ در برنامه ریزی خیلی سخت بوده و امیدواریم بهترین کار را در این مورد انجام بدهند. ما اینجا هستیم و همه تلاشمان باید این باشد که بهترین اتفاق برای فوتبال ملی بیفتد. من به عنوان سرمربی دوست دارم بازیکنانم را داشته باشم تا ریتم را پیدا کنند و تیم شکل بگیرد ولی اولویت ما فوتبال ملی است.

اوزونیدیس: نباید از پرسپولیس بترسیم/ امیدوارم همه شما فردا به اشتباه خودتان پی ببرید!

سرمربی گل گهر گفت: همه ما باید به تیم‌های ملی چه المپیک و چه بزرگسالان کمک کنیم. در این زمینه شرایط برابری نیست. پرسپولیس هفته گذشته مقابل الدحیل بازی رسمی انجام داده اما ما بازی رسمی نداشتیم. بازی دوستانه انجام دادیم. فردا نمی‌دانیم چه شرایطی در بازی پیش می‌آید. این مشکل است. وقتی بازی رسمی داشته باشید در شرایط مسابقه هستید. بازی دوستانه نمی‌تواند این شرایط را ایجاد کند. فکر می‌کنم بازیکنان من در این دوره و تمرینات خیلی خوب بودند. فردا بهترین فرم ما را می‌بینید.

اوزونیدیس در مورد اینکه چند بازیکن در تیم ملی امید داشته و عملکرد این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه ۲ بازیکن ما در تیم ملی امید مصدوم شدند. خداراشکر می‌کنم که فلاح توانست برسد ولی کوشکی مصدوم است. جعفری و ممی زاده با بدن‌های خسته برگشته‌اند. همانطور که گفتم همه باید به این تیم‌ها کمک کنند تا نتیجه بگیرند که برای فوتبال ملی خوب است.

وی افزود: انتظار داشتیم تیم امید بهتر باشد. باخت به هنگ کنگ برای من سورپرایز بود ولی در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. شاید اگر به تیم‌های قبلی می‌باختند این انتظار وجود نداشت. این اتفاقات و زیبایی فوتبال است که هیچ تیمی از پیش باخته نیست. در بازی خود ما شاید انتظار عمومی این است که پرسپولیس تیم بهتری باشد ولی امیدوارم همه شما فردا به اشتباه خودتان پی ببرید!

سرمربی گل گهر در خصوص اینکه بیشتر مربیان لیگ برتری به برنامه مسابقات اعتراض دارند و آیا نگاه مهربانانه‌اش به تیم‌های ملی، به رابطه خوبش با امیر قلعه‌نهویی ارتباط دارد، گفت: نه این درست نیست. همه ما مربیان برای چه کار می‌کنیم؟ اینکه قهرمانی بیاوریم، بازیکنان پیشرفت کنند و بهترین نتایج را برای تیم خودمان بگیریم. همینطور یکی از وظایف ما این است که به تیم‌های ملی کمک کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشند.

وی افزود: شاید خواسته شخصی من هم این است که بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. راحت ترین کار اعتراض کردن است ولی مهمترین مساله این است که به فوتبال ملی کمک کنیم. این نظر شخصی من است. چه بازی برایمان بگذارند چه نگذارند، وظیفه ما این است که بهترین کارمان را انجام بدهیم.

منبع: خبـر ورزشی