بازی مس و استقلال در حالی بدون تماشاگر برگزار می شود که علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا گفته بود اگر تماشاگران را به ورزشگاه راه ندهند استقلال به میدان نمی رود. حالا که قطعا اعلام شده بازی بدون تماشاگر است باید دید آیا وعده خطیر عملی می شود و استقلال راهی میدان نخواهد شد؟ […]

استقلال - استقلال مقابل مس رفسنجان بازی می کند؟/ ابهام درباره وعده بزرگ خطیر!

بازی مس و استقلال در حالی بدون تماشاگر برگزار می شود که علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا گفته بود اگر تماشاگران را به ورزشگاه راه ندهند استقلال به میدان نمی رود. حالا که قطعا اعلام شده بازی بدون تماشاگر است باید دید آیا وعده خطیر عملی می شود و استقلال راهی میدان نخواهد شد؟

پیش از این قرار بود بازی مورد نظر با حدود ۲۰۸۰ تماشاگر برگزار شود اما گویا با توجه به این که زمین اصلی مس مهیای انجام مسابقه نیست در نهایت تصمیم گرفته شد بازی تیمهای مس و استقلال بدون تماشاگر برگزار شود. هرچند که هیچ بعید نیست تا زمان بازی بار دیگر نظر مسئولان عوض شود!

استقلال بعد از دیدار امروز به ترتیب با تیمهای هوادار و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی می کند که بازی اول با شاگردان محمود فکری معوقه هفته ششم است.استقلالی ها فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت هوادار را شکست داده بودند.

منبع: خبـر ورزشی