در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در مهمترین آنها چلسی مقابل برنلی به برتری رسید و منچستریونایتد هم با بازگشتی تماشایی شکست خانگی‌اش برابر برنتفورد را به پیروزی تبدیل کرد. چلسی که میهمان برنلی بود موفق شد این بازی را با نتیجه ۴-۲ به سود خود به پایان برساند. این اتفاق در حالی […]

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در مهمترین آنها چلسی مقابل برنلی به برتری رسید و منچستریونایتد هم با بازگشتی تماشایی شکست خانگی‌اش برابر برنتفورد را به پیروزی تبدیل کرد.

چلسی که میهمان برنلی بود موفق شد این بازی را با نتیجه ۴-۲ به سود خود به پایان برساند. این اتفاق در حالی رخ داد که برنلی در دقیقه ۱۵ توسط ویلسون اودوبرت گل نخست بازی را به ثمر رسانده بود. الدخیل بازیکن تیم برنلی با گل به خودی‌اش در دقیقه ۴۲ بازی را به تساوی کشید و در نیمه دوم میهمان لندن با سه گل دیگر از کول پالمر در دقیقه ۴۹ (پنالتی)، رحیم استرلینگ در دقیقه ۶۵ و نیکلاس جکسون در دقیقه ۷۵ ورق را کاملاً به سود خود برگرداند و به این ترتیب سومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو ۱۱ امتیازی شدند و به رده دهم جدول صعود کردند.

پیروزی پرگل چلسی در روز برد دراماتیک منچستریونایتد

بازی همزمان میان منچستریونایتد و برنتفورد در ورزشگاه اولدترافورد هیجان‌انگیزتر از آب درآمد و دلیل آن هم کامبک شیاطین سرخ برای فرار از شکست بود که در نهایت ۲-۱ پیروز شد.

در این بازی که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۴ به میدان رفت، ماتیاس ینسن در دقیقه ۲۶ برنتفورد میهمان را پیش انداخت.

یونایتد تا دقیقه ۹۰ هرچه زد به در بسته خورد و حتی توسط اسکات مک‌تامینی هم دروازه حریف را باز کرد که VAR آن را رد کرد. این تصمیم کمک داور ویدئویی اما مانع از تلاش شاگردان تن‌هاخ برای کسب پیروزی نشد و این بار هم مک‌تامینی در دقیقه ۳+۹۰ دروازه حریف را باز کرد و برخلاف دفعه قبل گلش سالم بود. مک‌تامینی  ۴ دقیقه بعد دومین گلش را هم به ثمر رساند تا با به ارمغان آوردن پیروزی برای شیاطین سرخ، برای خود شبی رؤیایی بسازد. دبل مک‌تامینی اجازه نداد که سومین شکست متوالی شیاطین سرخ از شنبه هفته گذشته به ثبت برسد و اکنون این تیم با ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

پیروزی پرگل چلسی در روز برد دراماتیک منچستریونایتد

منبع: خبـر ورزشی