ساعتی پیش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با گل‌گهر در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و همانند روزهای گذشته، دو ستاره این تیم در تمرینات گروهی غایب بودند. وحید امیری و مهدی ترابی که ۲۸ شهریورماه در بازی حساس و نفسگیر مقابل النصر مصدوم شده بودند با وجود گذشت بیش از دو هفته از آسیب […]

- یحیی دو ستاره پرسپولیس را در اختیار کادر پزشکی قرار داد

ساعتی پیش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با گل‌گهر در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و همانند روزهای گذشته، دو ستاره این تیم در تمرینات گروهی غایب بودند.

وحید امیری و مهدی ترابی که ۲۸ شهریورماه در بازی حساس و نفسگیر مقابل النصر مصدوم شده بودند با وجود گذشت بیش از دو هفته از آسیب دیدگی‌شان هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند.

این در حالی است که کادرپزشکی این دو بازیکن را هر طور بود به تمرینات گروهی پایانی پیش از بازی الدحیل رساند و این دو بازیکن در لیست قرمزها حضور داشتند اما شرایط بازی طوری پیش رفت که یحیی از آنها بهره نبرد.

حال باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت دو ستاره خود اعلام کرد:”کادر فنی در راستای سیاست خود برای کم کردن ریسک و دادن فرصت بیشتر برای بهبودی کامل‌تر دو بازیکن مصدوم خود، وحید امیری و مهدی ترابی را در اختیار کادر پزشکی قرار داده و به این ترتیب در این تمرین غایب بودند.”

بنابراین با توجه به غیبت این دو بازیکن در آخرین تمرین تاکتیکی پرسپولیس، به نظر می‌رسد آنها مقابل گل‌گهر هم استراحت خواهند کرد.

منبع: خبـر ورزشی