طعنه سنگین هافبک استقلالیِ مس به تیم نکونام/ باخت به استقلال شیرین بود زیرا تا حالا ندیده بودم…
طعنه سنگین هافبک استقلالیِ مس به تیم نکونام/ باخت به استقلال شیرین بود زیرا تا حالا ندیده بودم…

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای استقلال زشت است که از دقیقه ۷۰ وقت کشی کند.

 

فرشید باقری بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم فوق العاده بازی کردیم و فوق العاده بودیم! به تیم بزرگ استقلال و هوادارانش هم تبریک می‌گویم. هرچند من ۵ سال در استقلال حضور داشتم و هیچ وقت به یاد ندارم که از دقیقه ۷۰ این تیم بخواهد وقت کشی کند. شاید اگر تیمی مثل مس از حریف پیش بیفتد و این کار را انجام بدهد عیبی نداشته باشد اما برای استقلال زشت است که از دقیقه ۷۰ شروع به وقت کشی بکند.

وی افزود: نتوانستیم از دقیقه ۷۰ به بعد بخاطر وقت‌کشی استقلالی‌ها فشاری که دوست داریم را بیاوریم. مس بهتر از این نمی‌توانست بازی کند. فصل برای ما از این مسابقه آغاز شده است. به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم و در مرز آمادگی هستیم. بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند. در پایان این مسابقه حسرت برای ما ماند، ته این باخت برای ما شیرین بود زیرا استقلال را تحت فشار گذاشتیم. تا حالا ندیده بودم استقلال اینقدر وقت‌کشی کند.

باقری درمورد تعطیلات دوباره لیگ گفت: تعطیلات پرشمار هم به بازیکن لطمه می‌زند و هم به تیم ملی امیرخان و دیگر بزرگان بهتر می‌توانند نظر بدهند اما به نظرم بازیکنی که هر هفته بازی کند و در شرایط مسابقه باشد بهتر می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

باقری در مورد ساکت الهامی گفت: مس با محمدربیعی ۴ سال کار کرد تا این تیم فوتبالی رو به جلو ارایه داد و امروز تازه بازی ششم و هفتم لیگ برتر هستیم. فقط به امتیاز نگاه نکنید و کیفیت مس را هم ببینید.

بازیکن مس رفسنجان درمورد داوری بازی با استقلال گفت: نمی‌توان به داوری خرده گرفت البته می‌توانست در برخی صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود مس بگیرد اما طبیعی است که در این مواقع به سود تیم بزرگتر داور سوت بزند.

منبع: خبـر ورزشی