اسارت یک ژنرال ارشد اسرائیل در خواب!
اسارت یک ژنرال ارشد اسرائیل در خواب!

رخی منابع غیر رسمی اعلام کردند یک فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت اسیر شده است .

 

برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند یک فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت اسیر شده است .

برخی منابع خبری امروز (۱۵ مهر) از اسارت ژنرال «نمرود آلونی» فرمانده واحد جنوب ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده لشکر غزه به دست نیروهای مقاومت فلسطین خبر دادند.

تصویری نیز از این ژنرال ارشد نظامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به وقت خواب به اسارت رزمندگان فلسطینی در آمده است. هنوز منابع رسمی و شبکه‌های خبری رسمی این خبر را منتشر و یا تأیید نکرده‌اند.

در شرایطی که آمارها از افزایش تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی حکایت دارد، افزایش تعداد اسرای این رژیم خبرساز شده است. یک منبع وابسته به حماس در مصاحبه با رسانه فلسطینی اعلام کرده است که بیش از ۵۰ صهیونیست‌ در عملیات امروز (شنبه) نیروهای مقاومت اسیر شده‌اند.

به گفته این منبع حماس، نیروهای مقاومت فلسطین حداقل ۵۳ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامل چندین نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را اسیر گرفته و به نوار غزه منتقل کردند.

همزمان خبرگزاری رویترز نیز به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که در عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت علیه این رژیم تاکنون ۲۲ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی کشته شدند.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

فارس

+