عامل جنایت بچه محل مقتول بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف شده و بر سر مسائل مختلف کل‌کل می‌کرده‌اند تا اینکه چند روز پیش در خیابان، آینه موتورهایشان اتفاقی با هم برخورد کرد و بر سر همین مسئله با هم درگیر شدند که پایان خوشی نداشت و […]

- پسرجوان ، دوست خود را بخاطر شکستن آینه موتورش کشت

عامل جنایت بچه محل مقتول بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف شده و بر سر مسائل مختلف کل‌کل می‌کرده‌اند تا اینکه چند روز پیش در خیابان، آینه موتورهایشان اتفاقی با هم برخورد کرد و بر سر همین مسئله با هم درگیر شدند که پایان خوشی نداشت و به جنایت ختم شد.

در حالی که قاتل پس از جنایت فرار کرده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و او شامگاه جمعه درحالی‌که در خانه دوستش مخفی شده بود به دام مأموران افتاد.

وی در بازجویی‌ها گفت: من از نوجوانی، فردی شرور بودم و مدام به‌دلیل مسائل جزئی دعوا راه می‌انداختم. به‌خاطر همین دعواهایم بود که ۲۰بار به زندان افتادم. گاهی اوقات این درگیری‌ها به قدری بالا می‌گرفت که مجبور به پرداخت دیه می‌شدم. او ادامه داد: با مقتول کل‌کل و کری‌خوانی داشتم اما در این حد نبود که راضی به مرگش باشم و بخواهم او را به قتل برسانم. شب حادثه موتورم را نزدیک باشگاه پارک کرده بودم و زمانی که به سراغش رفتم، متوجه شدم آینه‌اش شکسته شده است. پیگیری که کردم، به من گفتند که مقتول باعث شکستن آینه موتورم شده است. آن شب سر همین مسئله دعوایمان شد و ناخواسته با چاقو چند ضربه به او زدم.

وی گفت: نیم ساعت بعد از درگیری بود که از طریق دوستانم متوجه شدم مقتول جان باخته است. با شنیدن این خبر تلخ به‌شدت ترسیدم و در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم اما در نهایت پلیس متوجه مخفیگاهم شد و دستگیر شدم.

متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: خبـرآنلاین