آتش بازی سپاهان با مهاجم جنجالی/دروازه نفت سوخت
آتش بازی سپاهان با مهاجم جنجالی/دروازه نفت سوخت

آخرین بازی شنبه شب فوتبال باشگاهی ایران با برد پرگل سپاهان اصفهان همراه بود.

به گزارش زیرنویس، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور نزدیک به ۴ هزار طرفدار پیگیری شد که چهار بر یک به سود میزبان پایان یافت.

میزبان اصفهانی در این دیدار با جشنواره گل به راه انداخت. سپاهان با چهار گلی که امشب زد خط و نشان جدی برای بازگشت به مسیر موفقیت در لیگ بیست و سوم به راه انداخت. آنها نشان دادند با وجود کسر چهار امتیاز سوی کمیته انضباطی دست از تلاش بردارند تا بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند.

عیسی آل کثیر که پس از حاشیه‌های فراوان بالاخره کارت بازی‌اش صادر شد امروز در خط حمله این تیم قرار گرفت تا دو گل از چهار گل این تیم را در دقایق ۳۳ و ۵۰ به ثمر برساند.

رضا اسدی (۱۳) و آریا یوسفی (۳۰) به جشنواره گل سپاهان پیوستند تا هواداران حاضر در ورزشگاه را بارها سر ذوق بیاورند.

تلاش نفتی‌های آبادان با عملکرد ضعیف «فهد طالب» دروازه‌بان عراقی این تیم راه به جایی نبرد چرا که سپاهانی‌ها هرچه زدند تور دروازه او لرزید.

با این حال شاگردان عبدا.. ویسی بالاخره در دقیقه ۷۹ توانستند یکی از گل‌های خورده خود را جبران کنند. سپاهان با این پیروزی با وجود کسر ۴ امتیاز توانست رتبه سوم جدول را با ۱۱ امتیاز برای خود کند صنعت نفت نیز با ۴ امتیاز رتبه یازدهم جدول را برای خود کرد.

آتش بازی سپاهان با مهاجم جنجالی/دروازه نفت سوخت

منبع: مـهر