پرسپولیس فصل قبل ۵ مهاجم داشت که در شروع فصل اخیر ۳ نفر آنها را مرخص کرد؛ لوکادیا که قبلاً رفته بود و پریرا و شیخ دیاباته هم مرخص شدند تا فقط مهدی عبدی و عیسی آل کثیر بمانند. این نقشه یحیی بود؛ در قبال لطفی که او به عیسی کرده بود فکر نمی‌کرد این […]

- ۵۰ دقیقه ۲ گل، ۲۸۸ دقیقه هیچ! باز هم یحیی از معامله ضرر کرد/ ستاره ای که هم می دوید، هم گل می زد

پرسپولیس فصل قبل ۵ مهاجم داشت که در شروع فصل اخیر ۳ نفر آنها را مرخص کرد؛ لوکادیا که قبلاً رفته بود و پریرا و شیخ دیاباته هم مرخص شدند تا فقط مهدی عبدی و عیسی آل کثیر بمانند.

این نقشه یحیی بود؛ در قبال لطفی که او به عیسی کرده بود فکر نمی‌کرد این مهاجم خوزستانی، دستش را در پوست گردو بگذارد! یحیی در تمام این سال‌ها با یک مهاجم بازی کرده و بارها هم بدون مهاجم. در سیستم پرس تحت فشار او تک مهاجم باید بیشتر بدود تا گل بزند و عیسی ال کثیر ستاره‌ای بود که هر دو کار را انجام می‌داد. برنامه یحیی این بود؛ عیسی مهاجم ثابت و مهدی عبدی ذخیره اما همه می‌دانیم چه شد و آل کثیر به سپاهان رفت تا یحیی هنوز هم نتواند جانشینی برای او پیدا کند…

پرسپولیس شهاب زاهدی را خرید. قبل از پایان فصل نقل و انتقالات مهدی عبدی هم به تراکتور رفت تا فقط شهاب زاهدی بماند و یک تیم بزرگ! مهدی عبدی در ۳ بازی برای تراکتور تا الان دو گل زده و شهاب زاهدی در ۴ بازی برای پرسپولیس هیچ گلی نزده و هیچ گلی نساخته است. همین آمار به اندازه کافی روی شهاب زاهدی و یحیی گل محمدی فشار می‌آورد که ناگهان کارت بازی آل کثیر هم صادر شد.

و حالا عیسی در اولین بازی برای سپاهان طی ۵۰ دقیقه دو گل زده تا به شکلی آشکار فشار روی سرمربی پرسپولیس – بابت تصمیماتش – و فشار روی انتخاب او به عنوان خرید عجیب و غریب بیشتر شود. یحیی قبلا هم از این معامله ها کرده و رامین را داد تا دانیال را بگیرد و عملکرد متفاوت این دو حالا با درخشش عیسی مشکلات گل محمدی را بیش از پیش خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی