به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: دواردهم مهر ماه خبری مبنی بر قدرت نمایی ۲ نفر اراذل و اوباش در محله خزانه تهران دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی می کردند. […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: دواردهم مهر ماه خبری مبنی بر قدرت نمایی ۲ نفر اراذل و اوباش در محله خزانه تهران دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی می کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ خزانه سریعا به محل اعزام و هر ۲ متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند در محل در حال قدرت نمایی مشاهده کردند.

این مقام  انتظامی ابراز داشت : متهمان که توجهی به دستورهای پلیس نمی کردند، در یک عملیات ضربتی خلع سلاح و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی های بیشتر از خودروی متهمان دو قبضه سلاح سرد و مقدار ۲۵۵ گرم هروئین و ۱۲۳ گرم شیشه و همچنین مقدار یک میلیارد و ۴۶۰  میلیون ریال  وجه نقد کشف شد.

وی افزود: این متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف به فروش مواد مخدر به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ  نادری با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا